Avatar billede henningrs Praktikant
01. juli 2003 - 09:34 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Gratis MP3 player søges

Jeg søger en gratis mp3 player... Den skal kunne lave crossover automatisk og ha' en god standard. Desuden skal den kunne håndtere mange filer.

Mange points til den som falder i min smag.
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juli 2003 - 09:37 #1
winamp kan den ikke det
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juli 2003 - 09:38 #2
Avatar billede henningrs Praktikant
01. juli 2003 - 09:39 #3
Nej - Winamp er skod :-(
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juli 2003 - 09:40 #4
Det er da iorden.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
01. juli 2003 - 09:42 #5
Avatar billede Chewie Novice
01. juli 2003 - 09:49 #6
Avatar billede returnee Nybegynder
01. juli 2003 - 10:16 #7
Tror nu godt Winamp 3.0 kan lave crossover. Ellers er det bare mig der er helt galt på den.
Avatar billede Chewie Novice
01. juli 2003 - 10:18 #8
Winamp kan godt lave crossover ...... men jeg tror ikke det falder i henningrs´s smag
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juli 2003 - 10:18 #9
har jeg smidt det link men det kan han jo ikke bruge!
Avatar billede Chewie Novice
01. juli 2003 - 10:26 #10
Avatar billede Beach Mester
01. juli 2003 - 11:19 #11
--->henningrs--->
Må lige høre engang, ikke fordi du SKAL uddybe det... Men hvorfor mener du at Winamp er skåd?
Det vil være lidt nemmere at anbefale noget "andet" når man ved hvad du IKKE går efter, spec. når man tager i betragtning at Winamp var de første på market med en mp3 spille der virkede og stadig er det næst-mest udbredte prog. til at spille mp3.
Så.... Hvad forventer du ud over det du har beskrevet? Det kan Winamp nemlig alt sammen, og har kunne det de sidste 2-3 år.

//Beach
Avatar billede sprutnik Nybegynder
01. juli 2003 - 13:27 #12
beach-> af ren nysgerrighed, hvad er den mest udbredte afspiller til mp3? Jeg troede egentlig det var Winamp.
Avatar billede Beach Mester
01. juli 2003 - 13:40 #13
Nope, det er Mediaplayer desværre. Den følger med alle ver. af Win fra Win98 og frem... Derfor også den nemmeste for alle at bruge da man jo allerede har den. Det samme med IE og alt det andet lort Microsoft ligger i deres pakker:-(((
Grunden til at folk så også bruger det software.... Jammen jeg tror da, et fordi at de ikke aner at der findes andet, og at det der nu bliver installeret på deres computer "*#*#*# """automatisk...." når de får en ny eller....
Jammen så bruger man jo det der er:-((((

Har det måske lidt på samme måde hvis jeg skal ud og købe en ny teleløsning... Hvad bruger ca. 78% af de andre... TDC... Jammen så må det jo være fordi at det er det bedste.

Nu ved måske du, men i hvert tilfælde jeg, at der findes andre udbydere af analog og digital telefoni i DK, og vil gå ind og checke priserne på dette. Men hvad gør fru Jensen og Mr. Jacobsen??? De tager og bruger det som både naboen og alle de andre har...

Sorry... ved godt det er en lille smugle afsporing af tråden, men måtte altså lige af med den til både dig og alle i andre der læser med:-)

//Beach
Avatar billede sprutnik Nybegynder
01. juli 2003 - 13:55 #14
Hehe, bare kom ud med det;) Nej, Mediaplayer er heller ikke en der falder i god jord hos mig.
Henningrs-> her er en beskrivelse af en masse forskellige mp3-afspillere, så måske kan du finde en her. Håber linket er lovligt, men tjenesten er vist lukket, tror jeg.
http://audiogalaxy.com/software/players.php?#windows
Avatar billede henningrs Praktikant
01. juli 2003 - 14:12 #15
sprutnik-> læg lige et svar... så kan du få point
Avatar billede sprutnik Nybegynder
01. juli 2003 - 14:14 #16
Værsgo.
Avatar billede henningrs Praktikant
01. juli 2003 - 14:16 #17
takker for hjælpen ;-)
Avatar billede Chewie Novice
01. juli 2003 - 14:16 #18
der var så lidt :o)
Avatar billede sprutnik Nybegynder
01. juli 2003 - 14:21 #19
Takker for point:)