Avatar billede kirus Praktikant
01. juli 2003 - 16:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Installation af Star Office under en Terminal Server

Jeg har brug for en vejledning som viser mig skridt for skridt hvordan jeg kan installere StarOffice 6.0 under Windows 2000 Terminal Server, så det virker til alle bruger på maskinen.

Det sidstnævnte kan jeg desværre ikke få til at virke.

Alle forslag er velkommen!
Avatar billede franzi Nybegynder
07. august 2003 - 00:08 #1
Jeg er ikke 100% på det er den bedste måde at gøre det på men.

kør staroffice.exe -net mens du er logget ind som administrator

herefter logger du på som bruger og køre setup.exe

dette gør at du istedet for at instalere en full install til hver bruger, kun skal instalere omkring 10 MB pr. bruger.
Avatar billede kirus Praktikant
07. august 2003 - 00:20 #2
ja, fandt jeg ud af og det gjorde jeg også ... og det var ikke en særlig rar oplevelse ... 200 Bruger i hånden...

Jeg lukker emnet ...
Hvis du mener at du skal have point må du lige sige til ... jeg lukker dette emnet i morgen...
Avatar billede franzi Nybegynder
07. august 2003 - 23:24 #3
Det er skam op til dig, jeg er ikke point ludder, så det er ikke så vigtigt for mig ;o)
Avatar billede franzi Nybegynder
07. august 2003 - 23:26 #4
Men nej med 200 brugere så er det ikke så fedt.

Jeg er heldigvis lidt heldigere havde kun 40  ;o)
Avatar billede kirus Praktikant
07. august 2003 - 23:31 #5
jeg takker alligeved... :)