Avatar billede fun22 Nybegynder
02. juli 2003 - 18:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mp3 afspiller med et andet komponent end tmediaplayer

Hej

Er der nogen der kender et andet komponent der kan bruges til en mp3 afspiller? Det skal være et der er foholdsvis nem at gå til.

Mvh
Jesper
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
02. juli 2003 - 18:36 #1
Det søger jeg også... følger lige med her..
Avatar billede zerohero Nybegynder
02. juli 2003 - 20:04 #2
Prøv at kigge på www.torry.com under sektion Components>Audio. Der mener jeg bestemt at jeg har set en. Desuden mener jeg at Delphi's TMediaPlayer er i stand til at afspille Mp3-formater - så længe der er en Mp3-dll installeret på din Windows-version (2000/XP)

Held og Lykke
ZeroHero
Avatar billede zerohero Nybegynder
02. juli 2003 - 20:06 #3
Ups: rettelse af link http://www.torry.net/audio.htm
Avatar billede fun22 Nybegynder
04. juli 2003 - 19:39 #4
zerohero >> kender du ikke et godt et? Et du bruger måske? Hvad kan du anbefale?
Avatar billede zerohero Nybegynder
04. juli 2003 - 22:34 #5
Jeg har aldrig været den store tilhænger af komponenter... men jeg lavede dog for meeeeeeget lang tid siden en Mp3 afspiller (dog var den afhængig af en dll-fil der fulgte med komponenten) Hvis du giver mig din e-mail, kan jeg se om jeg kan finde den frem igen fra den støvet arkiv og sende den til dig. Den kan ikke noget specielt ud over at afspille Mp3 filer!!!
Avatar billede fun22 Nybegynder
05. juli 2003 - 10:22 #6
det vil jeg meget gerne: jtp@home2.gvdnet.dk
Avatar billede zerohero Nybegynder
05. juli 2003 - 11:30 #7
mail er sendt! :))