Avatar billede dnw Nybegynder
02. juli 2003 - 22:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Raven Shield fryser midt i spillet! ATI Radeon 9700 Pro

Efter at have installeret den nyeste driver til mit grafikkort fra ATI's hjemmeside, så fryser RvS ligepludselig og så bliver jeg nødt til at genstarte min computer.
Avatar billede dnw Nybegynder
02. juli 2003 - 22:34 #1
Hvilken driver er den mest stabile?
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
02. juli 2003 - 22:37 #2
Er det Catalyst 3.5 du lige har installeret?
Avatar billede dnw Nybegynder
02. juli 2003 - 22:39 #3
Ja, eller jeg har installeret den her lidt tidligere på dagen, sammen med den der ATI control panel. Men nu har jeg afinstalleret det hele og brugt den installations-cd som fulgte med grafikkortet indtil videre...
Avatar billede dnw Nybegynder
02. juli 2003 - 22:46 #4
Hvilken driver vil i anbefale mig at installere?
Avatar billede lrd Nybegynder
02. juli 2003 - 22:51 #5
hvorfor ikke skifte til den som det virkede med før så
Avatar billede lrd Nybegynder
06. juli 2003 - 15:11 #6
Tid til feedback???
Avatar billede dnw Nybegynder
06. juli 2003 - 23:46 #7
Nu virker det igen af en eller anden mærkelig årsag, jeg har aldrig før i mit liv haft så mange problemer med et spil før, men det var umagen værd.