Avatar billede clausjul Nybegynder
04. juli 2003 - 18:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl i <asp:LinkButton>

Jeg har VS.Net 2003 med .Net Framework 1.1

Prøv på
http://www.deafhome.dk/Deafhome/Admin/brugeradmin.aspx

User: santa
Password: 123julle

Så kommer du til oversigten med et par navne. Læg mærke til at der er javascriptfejl - hvorfor? Linket er blot en asp:linkbutton med causevalidation="false" og har en CommandName til en metode i code behind og CommandArgument med linkets id:

<asp:Repeater ID="userlist" Runat="server">
<ItemTemplate>
<li><asp:LinkButton ID="cmsuser" CausesValidation="False" OnCommand="EditUser" CommandArgument='<%# DataBinder.Eval(Container.DataItem,"id") %>' Runat="server"><%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "navn") %></asp:LinkButton></li>
</ItemTemplate>
</asp:Repeater>

Nogle ideer?

Har C:\Inetpub\wwwroot\aspnet_client\system_web\1_1_4322 indstalleret med følgende 3 filer:
Smartnav.htm
Smartnav.js
WebUIValidation.js
Avatar billede mesterlars Nybegynder
04. juli 2003 - 19:12 #1
Ingen javascript fejl her efter login. Der sker dog ikke noget når jeg trykker på navnene - ved ikke om det er meningen.

Måske din browser/browseropsætning
Avatar billede clausjul Nybegynder
04. juli 2003 - 20:54 #2
Er du sikker? Jeg har prøvet med 2 pcere med samme resultat. Det sker ingenting når man trykker på navnene, nemlig fordi der er javascript fejl...
Avatar billede clausjul Nybegynder
04. juli 2003 - 21:57 #3
Jeg fandt ud af det - det er fordi formen hedder "default" og der går den af en ukendt årsag galt - skiftede til et andet navn og så virkede det bare...