10. juli 2003 - 11:34
Der er
4 kommentarer og 1 løsning
Pinge cs-server?
Hvordan pinger jeg en counterstrike-server vha. indy-komponenterne?
Annonceindlæg tema
Forsvar & beredskab
Cybersikkerhed, realtidsdata og robuste it-systemer er blevet fundamentet for moderne forsvar.
IdIcmpClient.Host := Host; IdIcmpClient.TTL := TTL; IdIcmpClient.ReceiveTimeout := 5000; IdIcmpClient.Ping;
with IdIcmpClient, ReplyStatus do case IdIcmpClient.ReplyStatus.ReplyStatusType of rsEcho: begin FTraceLog.Add(Format('response from host %s in %d millisec.', [FromIpAddress, MsRoundTripTime])); Result := True; end; rsError: FTraceLog.Add('Unknown error.'); rsTimeOut: FTraceLog.Add('Timed out.'); rsErrorUnreachable: FTraceLog.Add(format('Host %s reports destination network unreachable.', [FromIpAddress])); rsErrorTTLExceeded: FTraceLog.Add(format('Hope %d %s: TTL expired.', [TTL, FromIpAddress])); end; // case
ja eller også skal du bruge indy udp. Brug gettickcount inden connect send: chr(255)+chr(255)+chr(255)+chr(255)+'ping'+chr(0); hvis du modtager et "D" mener jeg. så gettickcount igen. træk de to værdier fra hinanden, så har du ping. Kan godt lave koden fuldt ud hvis det var noget.
nej.. jeg kan godt se hvad du mener og det fungerer :))
mr_ruggerio>> du skal lige huske med den løsning du valgte får du ingen fejl beskeder med
Kurser inden for grundlæggende programmering