Avatar billede 127144146281 Nybegynder
09. december 2000 - 10:13 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Novell users -> win2000 users

Findes der ikke en smart måde at flytte novell brugere over på en win2k server, har hørt novell er ved at lave noget til det, men er der ikke andre muligheder end at oprette brugerne på win2k\'en manuelt?

win2k serveren kører med active directiry hvis det skulle have noget at sige
Avatar billede cokeman Nybegynder
09. december 2000 - 14:22 #1
MS er også ved at lave noget...

Jeg har dog ikke set det endnu, men det skulle binde NDS/ADS sammen...  brugere, OU\'s etc...

Men indtil videre er der kun den \"hårde måde\"
Avatar billede twister10 Nybegynder
10. december 2000 - 10:11 #2
Ligesom NT 4.0 havde en \"Migrate Netware Users\", så ved jeg osse at win2k server har den, kan bare ikke lige huske hvor, men NT 4 havde den under administrative tools i start menuen..
Avatar billede twister10 Nybegynder
10. december 2000 - 10:17 #3
Her har du den fulde manual til hvordan du får Netware overført til Win2000 helt automatisk :-)

http://www.microsoft.com/TechNet/win2000/netmigr.asp
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
11. december 2000 - 10:28 #4
ville ikke have overført en nowell servers brugere, bare have dem synkroniseret, så vi deler lige pointsne ud mellem jer