Avatar billede zmed Nybegynder
14. juli 2003 - 14:31 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Bedste musik program til at lave sit eget musik med?

HeY.. Nævn lige de bedste musik programer man selv kan lave sit eget musik med.. Jeg kender Cubase,Magix music maker og E-jay.. så har i andre navne vil jeg blive glad :D.. Hyg jer,..
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2003 - 14:33 #1
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
14. juli 2003 - 14:34 #2
CakeWalk 8.0
Avatar billede minimo Nybegynder
14. juli 2003 - 14:46 #3
Hold dig dog fra de tingester du selv har nævnt.. du skal bruge Fruity Loops hvis du laver techno.. det er der mange af de store der os gør.. os inden for popverdenen.. bl.a. J-Lo bruger det Shaggy bruger det os og sårn lidt forskelligt.. :)
Avatar billede minimo Nybegynder
14. juli 2003 - 14:46 #4
Ups.. må os hellere lige smide et svar.. :/
Avatar billede silickon.dk Nybegynder
14. juli 2003 - 14:46 #5
Jeg vil nu sige at skal du benytte CakeWalk så brug CakeWalk 9.0 :D
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
14. juli 2003 - 14:47 #6
er der kommet en 9.0 - cool nok :)
Avatar billede silickon.dk Nybegynder
14. juli 2003 - 14:47 #7
Problemet med Fruity Loops er bare at det satme næsten kræver en uddannelse inden for det bare at lave noget man kan holde ud at høre på. Og rettelse: JLo og dem laver ikke deres eget musik :P
Avatar billede minimo Nybegynder
14. juli 2003 - 14:50 #8
Nej jeg mener at de laver beats og sårn derinde.. jeg har sq hørt noget af det som er lavet derinde såååå kom igen og nej det er ik så svært at lave musik derinde.. Lidt stort og måske en hel del features som er at bruge og de fleste er skide svære at bruge men når man først er igang er det slet ik så slemt.. :)
Avatar billede minimo Nybegynder
14. juli 2003 - 14:51 #9
og jow jeg tror rent faktisk på at de skriver deres sange selv.. JLo er den eneste snobbede luder der kunne finde på at skrive en sang om at hun stadig er den samme som før (Jenny from the Block) GU ER HUN RØV MAND! hun er den værste snob ever!
Avatar billede silickon.dk Nybegynder
14. juli 2003 - 14:53 #10
minimo>> Kom igen? Jeg fortæller dig det jo bare. Shaggy, J.Lo (eller alle andre for den sags skyld) laver ikke deres egne beats. Der er en kendt gruppe (eller duo, tror kun de er 2 personer) Som hedder Neptunes, de laver beats for alle de store, Justin Timberlake, P. Diddy, Snoop Dogg, Eve, og jeg kan blive ved... Og JEG synes at Fruity Loops er et meget svært program... hvis det var så let at lave musik med det var der jo nok også flere der gjorde det. CakeWalk vil jeg sige han skal bruge, men du kan jo altid prøve Fruity Loops også.
Avatar billede silickon.dk Nybegynder
14. juli 2003 - 14:54 #11
Om d eskriver deres sange selv kan jeg ikke svare på, men nu er der også en forskel på beats og sange :) Ingen af de store laver beats selv, det har de folk til. Bla. Neptunes som jeg nævnte før, dem har jeg set et program om i fjernsynet, og det var HELT VILDT så mange af de fede beats de stod bag.
Avatar billede minimo Nybegynder
14. juli 2003 - 14:55 #12
Okay.. fair nok.. der var lige noget jeg ikke vidste.. beklager meget.. :/ .. Men ja prøv begge programmer.. Måske er CakeWalk lettere.. kender det ikke..
Avatar billede silickon.dk Nybegynder
14. juli 2003 - 15:04 #13
Det går nok, vi bliver jo alle klogere med tiden :P
Men smed >> Du kan købe Fruity Loops Pro 3 for 139$, og CakeWalk koster 38.95$ så vidt jeg har kunnet finde frem til.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. juli 2003 - 15:07 #14
Avatar billede silickon.dk Nybegynder
14. juli 2003 - 15:08 #15
Ved det godt. Men så vidt jeg ved må man ikke sige sådan noget her over Eksperten... så gad ikke skrive det :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. juli 2003 - 15:09 #16
Avatar billede minimo Nybegynder
14. juli 2003 - 15:10 #17
Hehe *sssshhh* det ser admin ik.. håber jeg.. og desuden siger jeg heller ik han skal jeg siger at man KAN gøre det.. At det jo så står som en opfordring er jo så den anden side af sagen.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. juli 2003 - 15:12 #18
Avatar billede silickon.dk Nybegynder
14. juli 2003 - 15:12 #19
Hvordan han skaffer det overlader jeg helt til ham selv :)
Men nu har han da fået navne på 2 gode musikprogrammer, så er han nok godt kørende :)
Fruity Loops Pro 3, CakeWalk 9.0.
Avatar billede silickon.dk Nybegynder
14. juli 2003 - 15:13 #20
hoejrup >> PCDJ kan man ikke lave musik i.
Avatar billede minimo Nybegynder
14. juli 2003 - 15:14 #21
Det har du så ganske ret i.. Vi har begge givet ham gode forslag.. sys han skal dele pointene mellem os.. sys du ik? :)
Avatar billede silickon.dk Nybegynder
14. juli 2003 - 15:16 #22
Jo da, men nu må vi lige se hva han siger til det :) Om det er programmer han vil bruge.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. juli 2003 - 15:18 #23
Indlæg fra minimo fjernet og tildeles 1. advarsel

http://www.eksperten.dk/regler.phtml
§ 2.1.16

minimo => Nærlæs reglerne TAK!

Rkhdk / CoAdmin
Avatar billede minimo Nybegynder
14. juli 2003 - 15:19 #24
Ja det er jo det.. Men sys han bør holde sig fra eJay programmerne.. har selv det gamle Techno eJay men jeg sys det er for enkelt og for primitivt.. for..ja hvad skal man kalde det? Øhm.. et program for folk som vil ha det hele serveret for sig uden selv at gøre noget.
Avatar billede minimo Nybegynder
14. juli 2003 - 15:20 #25
hehe LoL.. har fået en advarsel pga mit indlæg.. Gad vide om han nåede at læse det? :/
Avatar billede silickon.dk Nybegynder
14. juli 2003 - 15:21 #26
Nemlig. Jeg havde den eJay pakke som indeholdte Hip Hop, Rave, Pop, Trance, tror jeg dte var. Men det er umuligt at lave en sang i eJay uden at folk kan høre det er lavet i det program. Rigtig dårligt program!!!
Avatar billede minimo Nybegynder
14. juli 2003 - 15:21 #27
Undskylder over for admin... :/
Avatar billede minimo Nybegynder
14. juli 2003 - 15:25 #28
Ja faktisk.. Og man er nødt til at køre i de samme og samme beats igen og igen fordi der er så lidt materiale der lyder ordentligt og så genbruger man det jo og så er det værste at man ik selv kan lave noget som helst.. ene de samme ting og intet nyt under solen.. det må man i det mindste lade Fruity Loops.. der kan man lave sin helt egen version af lyden og DET  er lækkert.. :)
Avatar billede dmcn Praktikant
14. juli 2003 - 21:40 #29
Indlæg fra zmed, indeholdende e-mailadresse, fjernet.
- n0rmality, coadmin