Avatar billede jmc Nybegynder
20. juli 2003 - 14:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

911 Could not resolve Host

Hvordan kan man generere en return mail som ser ud som om at den ikke eksitere?

jeg kan bruge mailregler i express slette mailen og sende en besked til afsenderen. Men hvordan sikre jeg at den ser ægte ud?

kan dette bruges?

Sorry mailpaafsender@domain.com,
  Your message to: mailpåmig@domain.dk was not delivered.

MailMAX encountered a permanent failure when trying to connect to the remote host. We will NOT try to deliver your outgoing message again.
The Error was:
  911 Could not resolve Host domain for user: mailpåmig@domain.dk

*** This message was automatically generated by the MailMAX Error Responder ***

hvordan sætter jeg mailen ind?
Avatar billede jpvj Nybegynder
20. juli 2003 - 14:51 #1
Hvis den skal se ægte ud, så skal den afsendes fra mail exchangeren for dit domæne.

Det kan ikke laves "ægte" vha. OE.

JP
Avatar billede codpiece Nybegynder
22. juli 2003 - 09:59 #2
Prøv at bruge Bounce Spam Mail - http://www.webattack.com/get/bounce.shtml

Bounce Spam Mail - send fake bounce messages to spammers

Bounce Spam Mail lets you send fake bounce messages to spammers to pretend your address is invalid. (Great to fake your way out of spam lists!) Also very practical to bounce messages from people you don't ever want to hear from again!
Avatar billede jmc Nybegynder
22. juli 2003 - 17:37 #3
Virker den sammen med internet explorer?
Nu er der ikke indbygget tracing software i bounce softwaren, tror du?
Jeg prøver den, men er ikke meget for at installere små programmer fra ukendte.
Avatar billede codpiece Nybegynder
22. juli 2003 - 18:06 #4
Så vidt jeg husker (længe siden jeg brugte programmet) så er det et standalone program, hvor du smider hele mailen, med headere og hele svineriet ind i et felt, spammerens adresse i et andet og din smtp-server i et tredje. Når du så trykker på knappen får spammeren den nydeligste "user not found" mail tilbage.

På den anden side så kører de fleste spammere med forfalsket afsenderadresse så det er måske begrænset hvor meget programmet kan bruges til.

En anden ting du skal være opmærksom på: McAfee kan godt finde på at påstå at programmet er en Trojan men det er bare fordi det (potentielt) kan misbruges til at sende spam med. Jeg kan ikke huske om det var BSM eller GhostMail (et lignende program) der gav dette 'problem'

// Codpiece
Avatar billede jmc Nybegynder
22. juli 2003 - 19:20 #5
tak