Avatar billede killer_bee Nybegynder
21. juli 2003 - 10:10 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Holde sig vågen - med hvad?

Hej alle.

Jeg skal til Terminator marathon iaften.. weeeeeee .. og jeg ville lige høre om i kender nogle LOVLIGE midler man kan spise/sluge/drikke så man kan holde sig vågen til 7 timers ARNOLD.

Jeg er allerede igang med at drikke kaffe .. men problemmet er at kaffe virker ikke så opfriskende på mig .. kan sagtens sove efter 318394 liter..

Any suggestions..?
Avatar billede niels444 Novice
21. juli 2003 - 10:13 #1
Sjokolade indeholder også stimulerende stoffer (teobromin)
Avatar billede killer_bee Nybegynder
21. juli 2003 - 10:14 #2
nu er jeg heller ikke det store slik spiser såå kan måske tvinge 1 eller 2 snickers ned ... :)
Avatar billede lrd Nybegynder
21. juli 2003 - 10:17 #3
koffein piller fåes i de fleste matis
Avatar billede killer_bee Nybegynder
21. juli 2003 - 10:19 #4
som sagt er koffein ikke så brubar i min tilfælde... medmindre deres virkning er anderleds end kaffe...
Avatar billede killer_bee Nybegynder
21. juli 2003 - 10:20 #5
kan de der enegy drinks bruges til noget?? eller er det bare sodavand med sejt navn :)
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2003 - 10:21 #6
Prøv at smutte en tur i Matas. Det skulle ikke undre mig om man kan få et eller andet naturmiddel som virker opkvikkende...
Hvis du ikke spiser slik, og du er immun over for kaffe, så er der ikke ret mange andre muligheder  - lovligt :o)
Avatar billede niels444 Novice
21. juli 2003 - 10:21 #7
Sørg for at spise en stor portion havregryn eller pasta lige inden du tager hjemmefra. Så har du en bund til at modstå store udsving i blodsukkeret, dvs. du går ikke sukkerkold.
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2003 - 10:21 #8
Energy drinks er et flop !
Avatar billede lrd Nybegynder
21. juli 2003 - 10:24 #9
tænk hvad man vil udsætte sig for bare for at se en film *LOL*
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2003 - 10:26 #10
Jeg skulle godt nok også ha' noget opkvivkkende for at se 3 Arnold film i træk :o)
I'll be back....
Avatar billede niels444 Novice
21. juli 2003 - 10:27 #11
Sørg for rigelig væske. Selv en let dehydrering fremmer træthed.
Avatar billede 3z Nybegynder
21. juli 2003 - 10:30 #12
Red-Bull skulle nok kunne hjælpe... Det virker fint på mig til en 12 timers køretur sydpå :)
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2003 - 10:32 #13
3z >> Red Bull er da ikke lovligt i DK ?
Avatar billede killer_bee Nybegynder
21. juli 2003 - 10:34 #14
lrd ikke bare en film .. ARNOLD .. du ved guden ;)
Avatar billede guanche Nybegynder
21. juli 2003 - 10:35 #15
disse marathon er total fede glæd dig jeg har været til det i lido i vejle det startede kl 20 om aftenen og vi var færdige kl 7om morgenen der så vi 5 film på en nat

nu viser de jo ikke 3 arnold film i træk de holder 15min pause mellem filmene da det tager tid og skifte film og spole tilbage på org tromlen mm

når du er kommet over det tidspunkt på natten hvor man begynder og blive træt ved mit vedkommende omkring 01 så er du kørende

men som tidligere skrevet sørg for masser og vand mange biografer vil ikke have man selv tager sodavand med så hav det i en lille rygsæg eller noget det var der mange der havde den aften jeg var i lige

og som sidste ting husk en god pude for du får ondt i en vis legems del ;-))
Avatar billede killer_bee Nybegynder
21. juli 2003 - 10:38 #16
jeg bukker og takke alle for jeres indsats.. prøver nok at proppe alt det i foreslår i mig .. i få alle 5 point ..
Avatar billede killer_bee Nybegynder
21. juli 2003 - 10:40 #17
BAH hva skete der ... skod.. advanced virkede ikke...  :(
laver lige et nyt spm .. så lrd og phatlasse få point..
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2003 - 20:29 #18
Nu er han jo nok godt i gang med marathonen - men hvorfor ikke få noget SØVN inden sådan noget?