Avatar billede pro Nybegynder
23. juli 2003 - 23:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bedste af disse 2 grafikkort?

Hey...

Er der nogen der kan fortælle mig hvad for et af disse 2 grafikkort der er bedst?:

- ASUS GeForce 3 Ti500
- Leadtek WinFast GeForce 4 MX 440

Begge grafikkort har 64 MB DDR ram!
Avatar billede mr-bob Nybegynder
23. juli 2003 - 23:48 #1
klart G3 Ti500!

Bob
Avatar billede mr-bob Nybegynder
23. juli 2003 - 23:48 #2
Avatar billede mr-bob Nybegynder
23. juli 2003 - 23:50 #3
http://www.edbpriser.dk/guider/guide_vis.asp?GuideID=1002 Læs under "GEFORCE3" !

der står: GeForce3
GeForce3 er et forholdsvis hurtigt grafikchip. Der er en række forbedringer i forhold til GeForce2. Der er flere transistorer i chippen, hukommelsen er blevet optimeret, der er programmerbar T&L m.m. Sidstnævnte vil også aflaste computerens processor endnu mere. GeForce3 følger fint med, og slår uden problemer GeForce4 MX kortene ydelsesmæssigt, ligesom der i mange tilfælde er grafikfunktioner som GeForce4 MX kortene ikke har.
Avatar billede pro Nybegynder
24. juli 2003 - 01:00 #4
Takker!!