Avatar billede mcmeyer Nybegynder
24. juli 2003 - 13:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gruppe kalender

Jeg er på udkik efter et gruppekalendersystem, der kan give et godt overblik over en gruppes "deltagelsestider"

Helt specifikt, skal jeg bruge det til en større CS klan, hvor medlemmerne skriver de dage hvor de kan deltage i "kamp" på i en kalender fx en md. frem.

´Vi spiller 5 mod 5 og det jeg vil, er at jeg med gruppekalenderen hurtigt og let kan få et overblik over hvilke dage der er 5 der kan - og dermed hvilke dage vi skal finde en modstander.

JEg ved ikke om der sidder nogle CS interesserede - der kender til et system der allerede er designet - eller om der er andre der kan bidrage :)

Jeg har prøvet finddato, men det er ikke særlig hensigtsmæssig - ligesom jeg meget gerne vil havé de liggende på egen hjemmeside.

Jeg her ledt MEGET længe - og vil honorere et godt svar med max point
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. juli 2003 - 13:26 #1
I gruppen webhotel?
Mon ikke en co-admin skal flytte dette til "programmering" eller "internet -> generelt" ?
Avatar billede spontek Nybegynder
24. juli 2003 - 13:38 #2
Prøv om Yahoo kalenderen er noget for jer. Det tror jeg. http://kalender.yahoo.dk - I skal selvfølgelig bruge at det skal være offentligt
Avatar billede proboss Nybegynder
24. juli 2003 - 13:43 #3
Avatar billede gethosted.dk Nybegynder
01. august 2003 - 15:48 #4
Hej alle sammen!

Jeg har selv et web15 hos www.GetHosted.dk <---- Danmarks billigste webhotel!

Du får alt hvad du skal bruge(og mere til)... og så er det til kun 7 kr. om måneden (INKL MOMS)!

Plus deres service er helt i top! Svar meget hurtigt på ens spørgsmål.
Avatar billede mcmeyer Nybegynder
08. august 2003 - 15:23 #5
Jeg har set på de links i har postet - men det opfylder ikke de krav jeg specificerede