Avatar billede PHBK Praktikant
24. juli 2003 - 19:55 Der er 1 løsning

PHP eller lign. program til at hente info fra gameserver

Er der en der kan fortælle mig en kode eller et sted på netter, som kan pinge og hente info omkring en gameserver til Aliens vs. Predator 2 spillet?
Skal fungere som Gamespy, med Ping, map, X af X spillere i den, helst med navne.
Det skal være som del af hjemmeside, hvor man kan trykke en knap, eller link og få disse informationer.
Og gerne med opdaterings funktion.
På forhånd TAK!
Desværre tillader pointsystemet max 200. Så det er valgt.
Avatar billede PHBK Praktikant
29. april 2006 - 21:57 #1
Lukker spørgsmålet.
Ikke aktuelt længere, og ingen svar.