Avatar billede canobus Nybegynder
25. juli 2003 - 23:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Brænder vil ikke brænde

Hvem kan hjælpe mig med en brænder som ikke vil brænde.
Jeg har installerede nero 5 Burning rom. (dansk)
Mit problem er at jeg ikke kan trække filerne fra højre
og over til venstre i redigerings box (Den skriver at den ikke kan læse filerne) og et andet problem
er at når jeg vil brænde noget musik beder den om et
gyldigt medie og dernest køre den skuffen ud.
(Den har brændt en image fil, men så heller ikke længer)
Håber i kan hjlæpe mig.
                          Canobus
Avatar billede cob Nybegynder
25. juli 2003 - 23:59 #1
Hvad f..... har det med pda at gøre!!??! Prøv en anden kategori!
Avatar billede inoculateit Nybegynder
26. juli 2003 - 00:00 #2
Hids dig dog ned, hvad f..... giver du et svar for ???????????????
Avatar billede bredker Nybegynder
26. juli 2003 - 00:13 #3
rolig nu, snak ordentlig til hverandre
Avatar billede repsac Nybegynder
26. juli 2003 - 00:15 #4
cob: tåbeligt af dig at svare.

canobus: på eksperten findes der et utal af såkaldte "kategorier" hvori man "placerer" sine spørgsmål, således at samle spørgsmål der handler om det samme i grupper. Jeg anser det for sandsynligt at du har valgt en helt forkert kategori til dit spørgsmål. Kategorien PDA, Generelt er til generelle spørgsmål om PDA'er (Personal Digital Assistant -- en "lommecomputer")... Luk derfor dit spørgsmål ved selv at lave en svar, og acceptér dit eget svar (ikke cob's), og opret så spørgsmålet påny under noget Hardware-et-eller-andet.
Good luck :)
Avatar billede canobus Nybegynder
26. juli 2003 - 00:23 #5
Undskyld fejltagelsen opretter en andet sted.
Avatar billede repsac Nybegynder
26. juli 2003 - 00:37 #6
super :)