Avatar billede canobus Nybegynder
26. juli 2003 - 00:34 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Brænder vil ikke brænde

Er der nogle af jer som kan hjælpe med med Cyberbrænder
Jeg har installerede en nero 5 Burning rom (Dansk).
problemet er at jeg ikke kan trække filerne fra højre
box til venstre redigeringsboxen i højre side (Den skriver at den ikke kan læse filerne). Og når jeg vil brænde noget musik skriver den at den vil have medie og dernæst køre skuffen ud.Det skal siges af den gerne vil brænde en
imagefil, men så heller ikke længer. Hvad kan der være
galt.
                Canobus
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. juli 2003 - 00:36 #1
hvilken versin af neroe kører du (nero 5 siger ikke så meget, da der findes mange 5.5.x.x versiner)

Hvilken slags filer er det du prøver at brænde?

hvis det er image, så brug file -> brænd image funktionen
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. juli 2003 - 00:37 #2
versiner => versioner ;o)
Avatar billede repsac Nybegynder
26. juli 2003 - 00:38 #3
Pssst... canobus, nu forfølger jeg dig lidt *tsk* :)
... men at ofre 200 point er nok i overkanten, spørgsmålet er trods alt ikke (efter hvad jeg kan vurdere, uden at have svaret og kende noget til det overhovedet) super enormt overdrevet svært(?)...
Avatar billede teddyn Nybegynder
26. juli 2003 - 00:42 #4
Hvis du prøver at brænde en musikcd ( sikkerhedskopi ) skal du ikke trække filer til redigeringsboksen, men lave en kopi. Du kan også bruge Clonecd.
Og når den skriver at den vil have et medie og kører skuffen ud, er det fordi at den vil have en tom cd - hvis du har lagt en tom cd i brænderen skal du installerer Nero igen. Eller finde/opdaterer driveren til din cd-brænder.
Avatar billede canobus Nybegynder
26. juli 2003 - 00:45 #5
Det skulle være en v 5.5 og der skulle stå 5.5.6.9
Filer er f.eks jpg og bmp osv. og musiknummer fra cd´er jeg mener
der er cda
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. juli 2003 - 00:56 #6
hvis det er som du ønsker en kopi af en cd, så brug kopi funktionen i nero

opdater evt til en nyere version af nero
http://www.nero.com/en/download/nero-prog.html#download

eks: 5.5.10.42
Avatar billede canobus Nybegynder
26. juli 2003 - 00:58 #7
Til teddyn jeg har lige købt 10 tomme cd og dem skubber brænden ud
Hvor kan finder jeg en opdaterede driver? Jeg tror at lige prøver at
lave en sikkerhedkopi hvis den kan det har jeg ikke prøvet endnu.
Avatar billede canobus Nybegynder
26. juli 2003 - 01:06 #8
Til repsac Det tænkte jeg ikke på om sværtshedsgraden men mere fordi
jeg brænder meget for at få den til at køre.
Avatar billede teddyn Nybegynder
26. juli 2003 - 01:24 #9
Det kommer an på hvilken brænder du har. Hvis du har et model-nummer kan du via www.google.com søge efter det og finde fabrikantens hjemmeside, derefter gå til support og der downloade den seneste driver.
Avatar billede canobus Nybegynder
26. juli 2003 - 01:37 #10
Jeg prøve imorgen at søge på Google
Avatar billede repsac Nybegynder
26. juli 2003 - 19:08 #11
"... mere fordi jeg BRÆNDER meget for at få den til at køre." -- hoho ;)
Det er alle der stiller spørgsmål vel?
Avatar billede canobus Nybegynder
19. juli 2004 - 02:20 #12
Lukker her har ikke fået den til at brænde og har opgivet!