Avatar billede haute Nybegynder
29. juli 2003 - 00:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Onboard og almindeligt lydkort på samme tid?

Ligenu har jeg onboard-lydkort, men kan man have et ved siden af også? Det kom jeg nemlig til at tænke på, fordi jeg lige har erhvervet mig et par computerhøjttalere, men jeg har stadig nogle højttalere fra anlægget også. Det kunne jo være cool nok hvis jeg kunne bruge begge sæt på en gang.

Hvad siger I til den? Kan man?
Avatar billede Webmasteren Praktikant
29. juli 2003 - 00:37 #1
Det tror jeg ikke du skal forvente at kunne. Man kan kun aktivere et lydkort ad gangen af hvad jeg ved af.
Avatar billede omen Nybegynder
29. juli 2003 - 00:49 #2
Du kan sagtens have flere lydkort af gangen, og bruge dem til hver deres sæt højtaler.

I de fleste spil/programmer, vælger du bare det lydkort de skal bruge, og så gør de det!
Avatar billede haute Nybegynder
29. juli 2003 - 00:53 #3
Jeps, men når man så er så langt.. Kan den så bruge begge lydkort på en gang? Det er nemlig det jeg gerne vil.

Nu har jeg så fået et andet forslag: Køb et dobbelt-jackstik.
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
29. juli 2003 - 00:55 #4
Du kan sagtens have flere lydkort - men hvorfor ikke splitte signalet fra et lydkort og ud til alle højtalere?
Avatar billede jacob_m Nybegynder
29. juli 2003 - 00:58 #6
Du kan ikke have 2 højtalere med forskellig lyd i, hvis det er det du mener !!

/Jacs
Avatar billede haute Nybegynder
29. juli 2003 - 01:05 #7
oneskarvonly.. dejligt fundet :)
Avatar billede omen Nybegynder
29. juli 2003 - 02:33 #8
Hvorfor vil du bruge to lydkort på en gang? Det gir da ingen mening overhovedet!
Avatar billede omen Nybegynder
29. juli 2003 - 02:34 #9
Ah, så du kan bruge begge højtalersæt, sorry! Men niks, er ikke muligt!