Avatar billede predator Nybegynder
29. juli 2003 - 17:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

TV-Out på Radeon 9600 PRO Funktionalitet

Jeg har et Sapphire Radeon 9600 PRO m. TV-Out. Mit spørgsmål går på, hvorvidt det er muligt, at få eksempelvis det tilhørende Multimedia Center til at afspille Video direkte over TV-out i fuld skærm i en bestemt opløsning? (uden at det påvirker den primære skærm.) Tror nok funktionen eksisterer til nVidia-baserede grafikkort.

Underligt nok genkender den ikke mit Radeon og derudover heller ikke den tilhørende CD??? Nogen der kender til problemer med det?
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
29. juli 2003 - 17:59 #1
Tv OUT / PAL har altid den samme opløsning: 576*720
Avatar billede predator Nybegynder
29. juli 2003 - 18:01 #2
Du kan godt stille på den.
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
29. juli 2003 - 18:03 #3
Ja men det tror jeg ikke du får flere videolinier af på dit TV
Avatar billede predator Nybegynder
29. juli 2003 - 18:06 #4
Spørgsmålet gik nu også mere på om man kunne få det til at smide videoafspilningen ud gennem TV-out, mens man bruger computeren almindeligt på skærmen???
Avatar billede predator Nybegynder
29. juli 2003 - 19:31 #5
Never mind... jeg har fundet en løsning
Avatar billede hagelund Praktikant
07. januar 2004 - 23:50 #6
Og hvad var løsningen?