Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2003 - 12:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Web10 - Asp Image?

Mit spørgsmål går på, om web10.dk har installeret Asp Image. Iøvrigt så har jeg på et tidspunkt set et asp-dokument som tjekkede hvad der var installeret af den slaks på serveren. Hvor kan jeg hente det?

Tak for hjælpen!

//Hjalte
Avatar billede cpufan Juniormester
30. juli 2003 - 14:03 #1
Avatar billede gethosted.dk Nybegynder
01. august 2003 - 15:41 #2
Hej alle sammen!

Jeg har selv et web15 hos www.GetHosted.dk <---- Danmarks billigste webhotel!

Du får alt hvad du skal bruge(og mere til)... og så er det til kun 7 kr. om måneden (INKL MOMS)!

Plus deres service er helt i top! Svar meget hurtigt på ens spørgsmål.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
01. august 2003 - 16:02 #3
gethosted.dk er deaktiveret som følge af spam (www.exp.dk/regler.phtml).

jelzin/coadmin.
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2004 - 19:04 #4
//
Avatar billede cpufan Juniormester
08. maj 2004 - 19:11 #5
Hvorfor afviser du et korrekt besvaret spørgsmål?
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2004 - 01:31 #6
Hov, det må du undskylde. Det er jeg ked af.