Avatar billede ahs_person Nybegynder
31. juli 2003 - 21:32 Der er 13 kommentarer

Stemmesamtale i MSN-messenger 6.0

Jeg har et problem med MSN-Messenger 6.0

Den gider ikke at lave stemmesamtale med nogle af mine venner. Den virker kun til en af mine kontaktpersoner i Messenger, men ellers har jeg ikke fået den til at virke med nogle af de andre.

Hvordan kan det være?
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
31. juli 2003 - 21:36 #1
Kan være at dine venner sider bag en router og ikke har åbnet den rigtige port?
Avatar billede ahs_person Nybegynder
31. juli 2003 - 21:41 #2
Nu er mig og mine venner ikke rigtig så gode til det der med porte og routere, så hvis vi kunne få svar på, hvordan og hvilke porte der skal åbnes, så vil det være dejligt.
Avatar billede ahs_person Nybegynder
31. juli 2003 - 21:41 #3
Men de sidder alle sammen bag en router
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
31. juli 2003 - 21:43 #4
Jeg VED skam ikke om det er det, men det kunne jo være.
hvordan man åbner porte i en router afhænger af hvilke routere der er tale om.
hvilke porte ved jeg ikke :-/

Det kan jo også være deres microfoner eller drivere den er gal med :-/
Avatar billede ahs_person Nybegynder
31. juli 2003 - 23:38 #5
Jeg har en SpeedSteam 5781 Router
Avatar billede ahs_person Nybegynder
31. juli 2003 - 23:38 #6
Men jeg ved selvfølgelig ikke, hvilken router de sidder bag
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
01. august 2003 - 11:59 #7
Jeg ved heller ikke om det har noget at sige, prøv at vente på nogle flere svar ;o)
Avatar billede ahs_person Nybegynder
01. august 2003 - 12:34 #8
Okay...
Avatar billede maclars Nybegynder
08. august 2003 - 17:04 #9
Jeg har også problemer med min MSN 6.0. Min MSN 5.0 virkede fint og der var overhovedet ingen problemer med at snakke igennem den. Men efter at installerede MSN 6.0 så virkede den ikke mere. Selvom jeg går tilbage til 5.0 så virker 5.0 heller ikke mere. Det er meget mystisk. Jeg tror at det er en ny dll-fil der er blevet installeret og derved gør at det ikke virker. Jeg har prøvet uden firewall og det giver samme resultat.
Avatar billede espersen Novice
04. oktober 2003 - 15:10 #10
Hej !  Har samme problem !! Fandt lige den her om hvilke porte der skal være åbne for at Messenger virker.. http://www.eksperten.dk/spm/385458

Men min router (Netgear 614) har åbent for http fra port 80 til 8383 - uden at jeg kan tale med gutterne...
Avatar billede espersen Novice
02. januar 2004 - 15:14 #11
lukketid ??  (mit er fixet ved at opdatere firmware - prøv det!)
Avatar billede espersen Novice
05. oktober 2004 - 17:13 #12
hvordan går det ?  husk at acceptere et eller flere korrekte svar
Avatar billede espersen Novice
12. marts 2005 - 22:28 #13
Lukketid !!!