Avatar billede gethosted.dk Nybegynder
01. august 2003 - 16:00 Der er 34 kommentarer

Det bedste og mest stabile webhotel, jeg har prøvet!

Hej...

Jeg har oprettet jesus2you.dk hos www.GetHosted.dk Og de er LANGT bedre end forventet!

De har hurtig support, bedre webhotel end web10.dk! og så er de LANGT billigere end alle de andre konkuranter!

7 kr. om måneden (INKL MOMS) det er alt hvad de skal have! Og jeg tilmeldte mig nu mens de køre med deres tilbud gratis oprettelse!

Så ville bare lige sige til alle der står og kigger efter et nyt webhotel så er www.GetHosted.dk lige sagen!

Mvh. Thomas
Avatar billede michael-k Nybegynder
01. august 2003 - 16:02 #1
og ?
Avatar billede jfkj Nybegynder
01. august 2003 - 16:04 #2
Du må da ikke reklamere for et firma her på Eksperten.dk. Selvfølgelig pænt af dig, men jeg mener bare at der står i reglerne at det ikke er tilladt..
Avatar billede michael-k Nybegynder
01. august 2003 - 16:05 #3
hmmmm sølle mand, hvor seriøst skal mon tage sådan en, når man ikke har fantasi til andet reklame end at spamme E til :)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
01. august 2003 - 16:07 #4
han har fået den store reboot med et spark bagi.

j/coadmin.

(derudover vil jeg tro at folk meget hurtigt finder ud af hvilket firma det er, hvis de prøver at se siden ;) jeg finder den ihvertfald ret sølle :)
Avatar billede popsy Novice
01. august 2003 - 16:08 #5
Fra hans side ---> Hastighed

Lige pt. kører jeg på en 2,3 MBit linie hver vej. Men det er kun her i starten. Jeg har nemlig en aftale på plads så når jeg får brug for større forbindelse så ringer jeg bare og 5 arbejdsdage efter har jeg en 155 MBit linie hver vej.

Så hastigheds-problemer bliver der i hvert fald ikke!

LOL :D
Avatar billede michael-k Nybegynder
01. august 2003 - 16:10 #6
LOL  ja har også lige skrevet en lille sød mail til ham. Har da aldrig set noget lignende før :)
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
01. august 2003 - 16:11 #7
*LOL*

Mon han overhovedet har et cvr-nummer? ikke under information i hvert fald :-/

Men at udgive sig for at være en kunde i sit eget firma? det er da ret sølle!

Mon man skulle oprette sig der? naah, så hellere ligge sine sider på min egen server (64k :-D)
Avatar billede popsy Novice
01. august 2003 - 16:11 #8
hehe, gad vide om han kan være den samme, som i øjeblikket prøver at sponsere ventriloserver til alle på Quakenet, hosted på en forbindelse med 128 i upload ;-D
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
01. august 2003 - 16:13 #9
haha

hvis du vil reklamere på E. Så gør som andre, brug de dertil indrettede bannerpladser.

http://www.eksperten.dk/annoncering.phtml
Avatar billede keysersoze Guru
01. august 2003 - 16:13 #10
jeg ved man ikke må rakke ned - men sølle er ikke ordet :)

mht hvor gode gethosted er - så er det vel trods alt de færreste der rakker deres eget firma ned, så selvfølgelig skal chefen (brugeren gethosted.dk) også tale godt om sit eget firma. Og er man endelig chef og bestiller for sit eget firma, så bestemmer man som regel også selv hvor meget man vil betale for sine varer - så er det jo klart du kan få oprettelsen gratis.

heldigvis hænger design og programmering af en hjemmeside samt chefens udtalelser ikke nødvendigvis sammen, så det _kunne_ jo være et ret fedt webhotel... men jeg holder mig nu laaangt væk :oD
Avatar billede michael-k Nybegynder
01. august 2003 - 16:13 #11
cvr-nummer  hmmm tror ikke han er gammel nok ;)
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
01. august 2003 - 16:18 #12
"heldigvis hænger design og programmering af en hjemmeside samt chefens udtalelser ikke nødvendigvis sammen, så det _kunne_ jo være et ret fedt webhotel... "

Det har du jo sådan set ret i... Men altså, design og programmering er jo dette firma's ansigt udadtil.

desuden har han ikke nogen ansatte, hvorfor en nedetid _kan_ blive meget høj.

Forestil dig at han skal til familietamtam. Serveren bryder ned 5 min. efter han er kørt hjemmefra... Hvornår er serveren online igen?

Jeg holder mig også væk ;o)
Avatar billede keysersoze Guru
01. august 2003 - 16:21 #13
"GetHosted tager ikke ansvar for mistet materiale ej heller hvis en af vores servere går ned"... feeeed backup-procedure

"Et abonnement kan til enhver tid ændres til et abonnement til en højere pris"... ærgerligt hvis den lige bliver ændret til 2349,50 pr/mnd

"Så skynd dig at tilmelde dig, for tilbudet gælder kun de første 300 kunder!"... 300? så er der jo maaasser af tid

gonza.dj >> yepyep - men som alle andre succesfulde steder har man sjældent tid til at opdatere sit ansigt udadtil ;)
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
01. august 2003 - 16:23 #14
keysersoze -> damn jeg må være succesfuld... tjeck mit ansigt udadtil http://gonza.dk :-) (dette er ingen reklame, kik selv efter ;o))
Avatar billede keysersoze Guru
01. august 2003 - 16:26 #15
weee! :)
Avatar billede keysersoze Guru
01. august 2003 - 16:42 #16
... men det er jo nok lidt irrelevant at diskutere mere her. reaktion er kommet (omen den er en smule negativ), brugeren er deaktiveret (lidt hårdt måske medmindre han havde en advarsel i forvejen) og han har samtidig fået en design-vurdering :)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
01. august 2003 - 16:45 #17
jeg kunne godt have givet advarsler men anså det det for irrelevant  http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=gethosted.dk&option=23 :)
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
01. august 2003 - 16:45 #18
keysersoze -> jeg er skam også stoppet, men man skal jo lige ud med frustrationerne ;o)

og den design-vurdering var ganske gratis...
Avatar billede keysersoze Guru
01. august 2003 - 16:58 #19
jelzin101 - helt i orden... det havde jeg ikke set :)

gonza >> samme her :)
Avatar billede michael007dk Nybegynder
01. august 2003 - 17:02 #20
Nu skriver han jo at det er inklusiv moms, så mon ikke han har et cvr-nummer
Avatar billede michael-k Nybegynder
01. august 2003 - 17:19 #21
Så fik jeg mail tilbage

Jeg beklager at jeg har irriteret dig, det var ikke ment som spam, men som hjælp til at folk kunne spare penge!

Skal ikke ske igen!

Med venlig hilsen Thomas,
Direktør,
admin@gethosted.dk

PS.
Ang. vores webdesign:
Jeg synes da det er flot nok. Og har taget uddannelse i webdesign!

Så tror det var en del af deres reklame strategi at overdynge forskellige fora med deres tilbud ;)  Det er jo enlig fair nok hvis man ikke ved til andet ;)
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
01. august 2003 - 20:14 #22
Uddannelse i webdesign? Hvis han selv har betalt det kursus, bør han kræve pengene tilbage...
Avatar billede gethosted Nybegynder
02. august 2003 - 00:58 #23
JEG BEKLAGER MIT SPAM!

Jeg så det ikke lige som spam da jeg gjorde det! Men kan selvfølgelig godt se hvad I mener!

Men da jeg nu er begyndt at modtage email sendt fra min egen adresse admin@gethosted.dk til mig selv, synes jeg nu det er jer der er barnlige og STOR spammere!

Jeg undskylder endnu engang, og kan sige til dig Kasper, Nej det er ikke vores strategi at overdynge forskillige fora med vores tilbud!

jeg vil anmelde den skade vores servere bliver belastet med hvis denne spam ikke stopper nu... som en lærerstreg... En STOR en!

Jeg har lært min lektie!

Endnu engang UNDSKYLD!... mere kan jeg altså ikke gøre...
Avatar billede jpvj Nybegynder
02. august 2003 - 01:07 #24
Well.... taler siden ikke for sig selv... man får hvad man betaler for...

Thomas> Held og lykke...
Avatar billede gethosted Nybegynder
02. august 2003 - 01:14 #25
Min side? Taler for sig selv? Jeg er ikke helt med... sorry... men det er også sent på aftenen/natten *smiler*
Avatar billede jpvj Nybegynder
02. august 2003 - 01:36 #26
gethosted> For at sige det ligeud: Dit design er ikke professionelt. Jeg er ikke selv designer. Indrømmet - det egner jeg mig ikke til, men jeg kan godt vurdere om noget "virker" eller ej. Og det gør dit ikke særligt overbevisende. Hvis du har en designer baggrund, så kan den ikke være særlig lang. Dit billede ligner noget der er scannet i 30 DPI og fritskrabet med en murerske.

Du er 20 år gammel. Det i sig selv betyder altså, at du ikke kan have erhvervserfaring til i at drive et firma. Det er sådan set OK - for du har nok lysten til at kæmpe for det. Men 2 års skolegang som IT supporter... det er altså ikke noget der batter nogen steder.

"Det bedste og mest stabile webhotel, jeg har prøvet!" er så bare det mest platte forsøg på at lave reklame for sit eget lille enkeltmandsfirma(?). Det virker ynkeligt og barnagtigt. Det er højst uprofessionelt og jeg vil aldrig nogensinde overveje et firma med så useriøs en fremgangsmåde.

Det signalerer heller ikke seriøsistet med webhosting for mellem 60 og 180 kr. pr. år.

Jeg kiggede for sjov på b-one - du kan da bare kopiere en del fra deres side, så er du da nået et stykke op...

Et par spm:

Hvad er du direktør for? Der er ikke registreret et firma på adressen, jf. www.cvr.dk.

Ligger data ligger på IDE diske eller SCSI?

Hvor tit bliver der taget backup?
Hvis der bliver taget backup, hvor bliver båndene opbevaret?

Hvem servicerer systemet når du ikke er tilstede?

Står serveren i serverrum?
Hvis ja, er det aflåst?
Er der air-condition i serverrummet?

UPS?

Er der redundante maskiner hvis serveren "dør"?

Er din maskine bag en firewall?

Hvad er recovery tid ved et totalt nedbrud/tyveri?

Du behøves ikke svare - jeg læser ikke mere - det var mest ment som lidt stof til overvejelse...
Avatar billede gethosted Nybegynder
02. august 2003 - 01:43 #27
Okay jeg erkender jeg ikke har den vildeste erfaring og økonomi til det. Men jeg har fået en del hjælp og gået på kurser... Jeg kan altså godt køre det her webhotel!

Jeg kan bare ikke forstå hvorfor du/I er så sure... I har fået 15 besked fra mig (spam ja) MEN...

Jeg har fået over 10000 email fra jer/en af jer. Det er altså ikke fair!

Jeg synes ikke helt I taler og gør det samme... I siger det er forkert at spamme og hvad gør I ----> Spammer!

Jeg siger gerne undskyld endnu engang fordi jeg ville ikke gøre jer irriteret/sure... jeg tænkte mig ikke om... og lad os nu komme videre!

Med Venlig Hilsen Thomas!
Avatar billede jpvj Nybegynder
02. august 2003 - 01:53 #28
Helt OK - din undskyldning er modtaget.

Jeg synes personligt at spam er p.... irriterende uanset hvem der sender det.

Du har måske kun postet 15 spam indlæg her, men de er formodentlig blevet læst temmelig mange gange hver.

10000 mails er da også en slat :-) Ikke at jeg kunne finde på at gøre det selv, men grunden til at spam er så irriterende er, at hvis alle "bare lige sender 15 spam mails/indlæg" så drukner alle i støj.

Jeg ønsker dig da held og lykke med projektet. Jeg startede selv som 22 årig og kan da se mange ting fra starttiden, som nok har virket uproffesionelt udadtil. Håber det er ved at være overstået nu :-)

JP
Avatar billede gethosted Nybegynder
02. august 2003 - 02:08 #29
Tak for du godtager min undskyldning, for den er 100% ærlig!

Okay har du selv startet firma? Hvilket? Er det stadig kørende?

Har lige fået 5000 mails endnu... sort!

Jamen har du så nogle gode råd til mig?
Avatar billede kohaar Nybegynder
02. august 2003 - 02:09 #30
Hvis du virkelig vil lavet et prof. firma, kunne du måske få gavn af nogle tips på http://www.eksperten.dk/kat/81/

Dette er ikke ondt ment, men dit design ville bestemt ikke blive dårligere af lidt konstruktiv kritik, og måske også nogle ideer til hvad der kunne gøres bedre...
Avatar billede gethosted Nybegynder
02. august 2003 - 02:19 #31
okay... det vil jeg prøve! Bliver bare først engang imorgen... *smiler med trætte øjne*

Jeg kan se at jeg ikke modtager flere emails lige nu... Jeg takker mange gange for det!! Til hvem det nu engang er jeg takker *smiler RIGTIG glad*

Jeg håber vi kan ligge alt det her bag os... og se fremad... jeg er i hvert fald glad for alle de kloge og gode råd jeg kan få fra jer her på ekperten.dk!

Godnat til jer alle!

Med Venlig Hilsen Thomas
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
02. august 2003 - 10:33 #32
gethosted -> ligge hvad bag os? Kan ikke huske hvad det nu lige var ;o)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
02. august 2003 - 10:34 #33
Mega billigt: http://www.ndhosting.com
Avatar billede kohaar Nybegynder
02. august 2003 - 13:10 #34
;-)