Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
01. august 2003 - 16:52 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

kontrakt skrivnin

Hej

Jeg sidder her og skal til at skrive kontrakter - bogstavligt talt. Jeg skal ikke skrive dem under, men skal fremstille en.

Er der nogen der ved hvad sådan en kontrakt skal indeholde, osv. Eller hvis der er nogen der har et link.
Jeg ved IKKE noget som helst om det - står der noget i loven om det - vil jeg også gerne vide det.

Altså: alle oplysninger mht. kontrakter.

Det er ligemeget hvad kontrakten omhandler - og vil ikke komme mere ind på det.
Avatar billede lrd Nybegynder
01. august 2003 - 17:01 #1
http://www.startfirma.dk/spm/278

Ved ikke om denne overhovedet kan hjælpe men fandt den via google
Avatar billede arnvig Nybegynder
01. august 2003 - 17:01 #2
Det er svært når man ikke ved hvad den skal handle om, men som minimum skal du have:

Kontraktens parter
Beskrivelse af objekter (ved salg, lån leje e.t.c.)
Beskrivelse af ydelser (ved arbejde e.t.c)
Priser/ beløb
Særlige betingelser
Definition af og forhold ved misligholdelse af kontrakten
Betingelser for Ophævelse/forlængelse/Genforhandling af kontrakten
Avatar billede lrd Nybegynder
01. august 2003 - 17:02 #3
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
01. august 2003 - 17:11 #6
Uha da - i er hurtige, samt dygtige. Alt sammen er noget jeg kan bruge.

Holder lige spørgsmålet åbent lidt endnu - hvis der er andre der har noget at tilføje.
Avatar billede perj Nybegynder
01. august 2003 - 22:42 #7
Bare søg efter "kontrakt" på Eksperten.
Avatar billede perj Nybegynder
02. august 2003 - 15:47 #8
Har du fundet det du skal bruge ?

http://www.familieadvokaten.dk/200.html
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
02. august 2003 - 16:49 #9
Ok - har nok viden til at gå i gang nu. Takker for jeres hjælp.
Avatar billede lrd Nybegynder
02. august 2003 - 16:49 #10
anytime