Avatar billede s.stud Nybegynder
05. august 2003 - 16:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med import af Indbakke.pst

Efter en formatering og geninstallation af Windows og Office 2000 skal jeg have fat i mine gamle e-mails.
Jeg vælger den sædvanlige procedure med Filer -> Importer/eksporter osv. Endelig får jeg mulighed får at vælge, hvilken der skal importeres fra og jeg trykker Udfør.
Men: "Egenskaberne for denne informationstjeneste skal defineres inden brug."
Og så ligner jeg ét stort spørgsmålstegn.. Hvad nu ??
Avatar billede s.stud Nybegynder
05. august 2003 - 16:30 #1
Jeg kan vel ikke være den eneste, der oplever den slags...? Eller hvad ? :S
Avatar billede rarom Nybegynder
05. august 2003 - 16:56 #2
gå ind i file - open - outlook datafil... find din indbakke.pst fil og tryk ok.

alternativ bruger du tools - options - other - autoarchive... markere "move old items to..." og finder din .pst fil og tryk ok

Så skulle du have dine gamle mails :-)
Avatar billede rarom Nybegynder
05. august 2003 - 16:57 #3
du skal ikke importere .pst filer
Avatar billede s.stud Nybegynder
05. august 2003 - 17:08 #4
For det første får jeg samme fejlmeddelse, når jeg bruger Filer -> Åbn. For det andet virkede det fint med at importere e-mails fra Sendt Post.pst
Avatar billede s.stud Nybegynder
05. august 2003 - 17:12 #5
Har desuden kun mulighed for at aktivere autoarkivering og vælge destinationsfil under punktet "Autoarkivering".
Avatar billede s.stud Nybegynder
05. august 2003 - 17:24 #6
Jeg flyttede filen fra CD'en over på harddisken, valgte Egenskaber og fjernede fluebenet ud for Skrivebeskyttet. Og nu virker det søreme...
Men tak for hjælpen alligevel :)