Avatar billede quaser Nybegynder
15. august 2003 - 13:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Udvidet DateTime component

Hej

Jeg leder efter et udvidet DateTime component.

Jeg har brug for følgende features:
Componenten skal indholde alle danske helligdage.

Componenten skal benyttes til at udregne en leveringstidspunkt, og jeg kunne derfor godt tænke mig at leveringstidpunktet blev sat en dag frem, hvis scriptet stødte på en helligdag.

Noget ala.
DateTime.Now.AddNormalDKWorkdays(int days)

Hvis der er nogen der kender til en component der kan noget lignende vil det være yderst dejligt.
Avatar billede odegaard Nybegynder
15. august 2003 - 20:08 #1
Tjek det her javascript. Det kan du sikkert udlede en hel del af hvordan det gøres:
http://www.saack.dk/skaevehelligdage.htm
Avatar billede quaser Nybegynder
09. marts 2004 - 18:55 #2
Må da hellere få den lukket