Avatar billede telemuzen Nybegynder
16. august 2003 - 08:44 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Syntakstfejl på min hjemmeside

Hejsa.

Når jeg gar ind på min hjemmeside, kommer der en fejl ned i hjørnet, hvor der står syntakstfejl, linje 14, tegn 1, kode 0, URl http://www.mmgd.dk/

Har forgæves prøvet at finde noget om det i hjælp?`

Er der nogen der ved hvad det betyder??

Jeg kan heller ikke bare skrive min web adresse:  www.mmgd.dk  -  så skriver den , at den ikke har adgang til resoursen.?

Andre forslag end at genInstallere IE 6?

På forhånd tak.

Martin
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2003 - 08:58 #1
Je ser ingen fejl.
Prøv da bare at geninstallere IE6 - det kan da der ikke ske noget ved
Avatar billede telemuzen Nybegynder
16. august 2003 - 09:02 #2
Hej Hej, er du sikker på at der ikke er et lille gult ikon nede i hjørnet?

Har før haft problemer med at genInstallere IE, men det må jeg jo gøre ellers.

Venter lige inden jeg lukker.

MM
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2003 - 09:14 #3
Nope - virker fint her :o)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. august 2003 - 09:28 #4
Erstat

......
<BODY bgcolor="#FFFFFF" marginwidth="0" marginheight="0" topmargin="0" leftmargin="0">
<script language="JavaScript" type="text/JavaScript">
<!-- Start på ZIP Stat kode -->
<script language="JavaScript" type="text/javascript">
<!--
far="Andre"; jav="Ved ikke"; skh="Andre"; jav=navigator.javaEnabled();
ref=""+escape(top.document.referrer); nav=navigator.appName;
.....
med

....
<BODY bgcolor="#FFFFFF" marginwidth="0" marginheight="0" topmargin="0" leftmargin="0">
<script language="JavaScript" type="text/javascript">
<!--
far="Andre"; jav="Ved ikke"; skh="Andre"; jav=navigator.javaEnabled();
ref=""+escape(top.document.referrer); nav=navigator.appName;
......
Avatar billede telemuzen Nybegynder
16. august 2003 - 09:35 #5
TAK, nu kommer der scrollbars, begge veje?

Har det noget at gøre med margins`?

Hvofor skulle det erstattes?

MM
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. august 2003 - 09:37 #6
Fordi det giver syntaksfejl. Hvorfor skulle phatlasse have point?
Avatar billede telemuzen Nybegynder
16. august 2003 - 09:40 #7
ja, min god hed...

Ja, det fjernede godt nok det gule ikon, har du nogle ideer til det med scrollbars?

Men mange tak for svaret, jeg har prøvet at finde ud af det siden imorges.
Hvis du vil have 10p mere, skal jeg gerne oprette et ny spgs.

Mange tak.

MM
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. august 2003 - 09:52 #8
nej, nej, jeg skal ikke have flere points. Jeg undrede mig bare.

Men jeg kan slet ikke se noget på din side i min browser (jeg kan ikke
bruge IE), så det med scrollbars kan jeg ikke rigtig hjælpe dig med.
Avatar billede telemuzen Nybegynder
16. august 2003 - 09:55 #9
ok, helt fint, svaret var ihvertifald guld værd.

Kan du ikke se min side, med din browser?
Dumt ?, er det fordi det er flash?

Jeg har lagt sådan en zipstat.dk kode ind, ved ikke helt om jeg skal fjerne den, skulle bare lige prøve det.

MM
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. august 2003 - 09:59 #10
Din side er helt blank, ja *g*  Jeg ved ikke om jeg har Flash installeret på
den. Man slipper for en masse pjat på hjemmesiderne uden Flash, så det
er jo ikke fordi det er noget jeg ligefrem tilstræber at have liggende ;)
Avatar billede telemuzen Nybegynder
16. august 2003 - 10:02 #11
okay, hver sin smag : -D
Der er jo MAnge der ikke kan lide flash.

Hvilken browser bruger du?

MM
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. august 2003 - 10:14 #12
Lige nu Konquerer på Linux.
Avatar billede telemuzen Nybegynder
16. august 2003 - 10:18 #13
hmm, der er jeg lidt blank.  : -D

Fandt lige ud af det med scrollbars, utroligt hvad eksperten kan bruges til.

scroll="no"

mm