webspeed og for lavt signal
Jeg har lige fået en gør det selv pakke til webspeed - det funger også fint, men signalet er for svagt og jeg skal nu have en tekniker ud til 500,- for at forbedre signalet.....Kan jeg ikke bare købe en antenneforstærker og sætte på?
Hvorfor tjekker TDC ikke signalet når de laver forbindelsen i boxen i ens opgang? - man må da kunne måle det fra starten, at det er godt nok
jeg syntes det er dårlig service, at man skal betale 500,- ekstra for noget der burde være iorden fra starten. Jeg skal måske lige nævne at, jeg kun har et antennestik og et fjernsyn.
