Avatar billede chris2k Nybegynder
20. august 2003 - 17:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Select attribute

Hej, sidder og forsoeger at skrue et xsl dokument sammen, men uden held. Nogle der lige kan spotte fejlen?

Jeg leder paa samme tid efter noget software, til udvikling af XSLT, nogle forslag? Helst nogle lidt billigere alternativer end xmlspy.

XSL:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<xsl:stylesheet version="1.0" xmlns:xsl="http://w3.org/1999/XSL/Transform">

<xsl:template match="/datacollections/datacollection[@key='PointInfo']">
    <table>
        <tr>
            <td>PointCode:</td>
            <td>PointDescription:</td>
        </tr>
    <xsl:for-each select="/datacollections/datacollection[@key='PointInfo']/data/row">
        <tr>
            <td><xsl:value-of select="@PointCode"/></td>
            <td><xsl:value-of select="@PointDescription"/></td>
        </tr>
    </xsl:for-each>

    </table>
</xsl:template>

</xsl:stylesheet>

XML:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="MonthlyReportStylesheet.xsl"?>
<datacollections>
    <datacollection key="PointInfo">
        <fields>
            <field name="PointCode"/>
            <field name="PointDescription"/>
            <field name="PointUnits"/>
        </fields>
        <data>
            <row PointCode="J2K11T2" PointDescription="TEMP.USCITA TORRE PAFFR" PointUnits="%"/>
            <row PointCode="J2K11T3" PointDescription="TEMP.USCasdITA TORRE PAFFR" PointUnits="C"/>
            <row PointCode="J2K15T2" PointDescription="TEMP.USCITA TasdORRE PAFFR" PointUnits="mA"/>
            <row PointCode="J2K11T5" PointDescription="TEMP.USCITasdaA TORRE PAFFR" PointUnits="mA"/>
            <row PointCode="J2K11T9" PointDescription="TEMP.USCITA TORRE PAFFR" PointUnits="kW"/>
            <row PointCode="J2K11T7" PointDescription="TEMP.USCITA TORREasdas PAFFR" PointUnits="kV"/>
        </data>
    </datacollection>
    <datacollection key="PointData">
        <fields>
            <field name="PointValue"/>
            <field name="Date"/>
        </fields>
    </datacollection>
</datacollections>
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2003 - 17:26 #1
Namespace URL'en mangler "www." - dvs.: "http://www.w3.org/1999/XSL/Transform"

/CS
Avatar billede chris2k Nybegynder
20. august 2003 - 17:32 #2
hm.. life sucks..