Logitech Creative Pro web kamera
Jeg har en 2 måneder gammel Dell 4600 Pc med alt hvad der bimler og bamaler, men kan ikke få lyden til at fungere i Messenger 6 - men i øvrigt heller ikke før.Vi har begge Windows XP, og Logitech Creative Pro web kamera og rigtigt meget plads og ram.
Billedet fungerer fint begge vej, men modparten får ingen lyd fra mig selv om min mikrofonen fungerer - jeg har indspillet flere lydsekvenser.
Til gengæld får jeg lyd fra ham via højtalerne og ikke i mit headsæt, hvilket jeg også gjorde før.
Jeg har prøvet andre stik, men så er der ikke udslag på mikrofonen og i øvrigt fulgte der en idiotsikker planche med til placering af hardwarestik.
Lydkortet er integreret, så der er ikke så mange muligheder for fejltagelser.
