Opsætning af webserver
Hej,Er den nogle der styr på, hvordan man laver en webserver. Den skal bare køre på min hjemmepc. Den er på "nettet" med Dansk Kabel ( 512/128 ). Fast ip adresse. Jeg har installeret Apache og det ser ud til at virke. Som den er nu er det sat op til at bruge en lokal ipadresse ( 192.168.0.151 ) Virker kun lokalt !!! Hvad med "gæsterne" udefra??? De kan som det er nu ikke komme ind. Jeg har en d-link 604 med inbygget firewall. Kan det være den der driller? Har næsten prøvet alt i den firewall.. Hjælp..
