Avatar billede tspdk Nybegynder
21. august 2003 - 21:21 Der er 5 kommentarer

Adgang til en nyhedsgruppe via ASP

Hej

Jeg søger noget kode i ASP, hvor jeg kan via web læst og skrive til en nyhedsgruppe. Jeg kan huske jeg engang så noget i JAVA. Så tænkte jeg der må finde noget i ASP. Håber der nogen som kan hjælpe mig, da det er temmelig vigtigt det kommer til at virke.

Hilsen Thomas
Avatar billede soes Nybegynder
22. august 2003 - 10:19 #1
Avatar billede tspdk Nybegynder
22. august 2003 - 11:47 #2
Takker ja men det såan nget jeg søger, men jeg skal jo finde ud af om min webhotel udbyder at det på sin Windows 2003 server.
Avatar billede tspdk Nybegynder
24. august 2003 - 20:58 #3
er der noget som har et god idé til hvordan det kan laves ??
Avatar billede soes Nybegynder
24. august 2003 - 22:10 #4
Hvis der er et komponent på dit webhotel så er det bare ind og læse noget dokumentation på producentens hjemmeside. Der er som reglen et eller andet eksempel som viser det grundlæggende. En anden ting som du kan gøre er at finde et script som understøtter det/de komponenter der er tilrådighed og derefter tilpasse det til din side. Det sidste forslag er den lidt dovne metode, men vil dog stadig kunne bruges.

På nettet er der nogle scripts som tester hvilke komponenter der er installeret. Nogle af dem har en meget udbygget list. Det som jeg synes du burde gøre er nok at hente et af disse scripts og se hvad der er tilrådighed hvis du ikke allerede ved det, kig evt. på www.activedeveloper.dk eller søg på eksperten.dk
Avatar billede tspdk Nybegynder
05. september 2003 - 21:33 #5
Er der nogen som har en ide til hvor jeg kan finde noget script der kan smide på serveren og teste det. har ASPnntp på serveren. men eller er jeg lost