23. august 2003 - 14:32Der er
11 kommentarer og 1 løsning
Deling af ISDN
En jeg kender har en stationær med ISDN og kunne godt tænke sig at dele sin Internet forbindelse med hans bærbare computer. Hans 2 computere er sat sammen med en switch. Jeg har så prøvet at sætte ip op sådan her Stationer: 192.168.0.1 Subnet: 255.255.255.0 Bærbar: 192.168.0.2 Subnet: 255.255.255.0 Og de har samme arbejdsgruppe. Jeg har også delt hans forbindelse. Vi har også prøvet at køre den guide som er i XP men det hjælp ikke :( De køre begge med XP-Home.
Nogle som kan hjælpe mig. P.S. Jeg kan først prøve det i aften eftersom jeg ikke er hjemme hos ham nu. /Dr.big
Støv, fibre og metalliske partikler kan påvirke både uptime, levetid og driftssikkerhed. Derfor arbejder flere datacentre systematisk med contamination control.
Jeg vil prøve dit svar Fastwrite når jeg kommer hjem til ham og vil så vende tilbage. Jeg skal måske lige sige at computerene godt kan se hinanden og dele filer og printer.
Rar info at få tilsidst! - så mangler du jo bare at slå "Internet deling" til på PC der er tilsluttet ISDN-modemmet og på den PC der ikke er, skal så køre DHCP (Automatisk IP adresse tildeling).... Good luck!
dr.big - nå, ok - det sagde du ikke lige noget om :o) Men så følg også netmandens anvisning, så skal du nok komme på. men han behøver ikke at køre dhcp på sin bærbar? det er jo 'hovedputeren' der bliver koblet på, og sender signalet videre til den bærbare.
Undskyld at jeg først svare nu. Vi kunne ikke få det til at virke så det endte med at han bare købte ADSL. Ellers tak for hjælpen /Dr.big
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.