Avatar billede escaton Nybegynder
27. august 2003 - 19:55 Der er 5 kommentarer

skal lige have lavet om på en iframe link

Hej, jeg skal lige have lavet denne kode lidt om. Hvis man trykker på et link uden for to iframe så hvis man trykker på linket kommer der to nye sider frem i de to iframe. men nu vil jeg gerne have at linket er i den ene iframe så den opdater sin egen iframe og skifter siden i en anden iframe. håber i forstår.

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
<!-- //Hide from older browsers

var leftFrame=null
var rightFrame=null

function twoFrames(leftFrame,rightFrame) {
parent.frames[0].location.href = leftFrame;
parent.frames[1].location.href = rightFrame;
}
// end hiding -->
</SCRIPT>

<A HREF="#" onClick="parent.twoFrames('menu.htm','iframeindex.htm')">car</A>
Avatar billede cdc Novice
27. august 2003 - 21:04 #1
hvis du holder dig til de samme framenavne så skulle den virke selvom den er i samme frame, vil jeg mene
Avatar billede cdc Novice
27. august 2003 - 21:34 #2
glemte lige at du selvfølgelig skal have dit script ind i head på det doc, du skal lave dit link fra i iframen
Avatar billede mm12010 Nybegynder
27. august 2003 - 23:40 #3
Avatar billede mm12010 Nybegynder
16. september 2003 - 12:34 #4
lukketid?
Avatar billede mm12010 Nybegynder
14. september 2005 - 14:00 #5
skal vi lukke dette spg ?-)