Avatar billede x-offer Nybegynder
31. august 2003 - 13:51 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Sende pakke fra USA

Hvad vil det koste at sende en pakke fra USA til Danmark?
Hvordan for man den sendt og hvor lang tid vil det tage før pakken er i Danmark?
Avatar billede mat Nybegynder
31. august 2003 - 13:55 #1
1. Det kommer jo an på hvor meget den vejer: http://www.postdanmark.dk/index.jsp

2. Dunno
Avatar billede mat Nybegynder
31. august 2003 - 13:55 #2
hov jeg kiggede vist efter den anden vej - sorry :/
Avatar billede x-offer Nybegynder
31. august 2003 - 13:58 #3
:S.. med postdanmark kan man da kun sende dem derover!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
31. august 2003 - 14:08 #4
Avatar billede hoejrup Nybegynder
31. august 2003 - 14:08 #5
Avatar billede hoejrup Nybegynder
31. august 2003 - 14:11 #6
Avatar billede hoejrup Nybegynder
31. august 2003 - 14:12 #7
Avatar billede x-offer Nybegynder
31. august 2003 - 16:39 #8
http://wwwapps.ups.com/QCCWebApp/request?iso_language=da&iso_country=DK

Er vist naar du vil sende pakker!
Jeg kunne meget gerne tænke mig at købe noget i USA og sende det i en pakke til Danmark..! :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
31. august 2003 - 19:18 #9
Du spørger også om hvad det koster at sende en pakke fra USA og til Danmark.
Det kan du faktisk beregne med  http://wwwapps.ups.com/QCCWebApp/request?iso_language=da&iso_country=DK.
For de fleste pakker jeg har modtaget, er blevet sendt med UPS.

Normalt står forsendelsesomkostningerne på det website, hvor du bestiller din varer i USA.

Hvis du har et firma, så bliver de sendt til Danmark i løbet af 3-5 dage.
Hvis du ikke har et firma, så skal du regne med ca. 12 dage.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
31. august 2003 - 19:23 #10
De ekstra dage skal bruges til told, moms og kontrol af pakken.

/per
Avatar billede x-offer Nybegynder
31. august 2003 - 19:30 #11
Okay..

Læg et svar ;)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. september 2003 - 07:43 #12
Her er der et svar.!

/per