Avatar billede anders-s Nybegynder
01. september 2003 - 20:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

prøver igen

se her---> www.dot.tk

Nogle der kender sider lignende dette??
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. september 2003 - 20:50 #1
anders-s> eksperten.dk har regler man skal følge.
jeg havde snakken med dig om det du gør nu i www.eksperten.dk/spm/392398 - du fatter det åbenbart ikke og har ikke læst reglerne, så her kommer de:
pkt. 2.1.11: det er ikke tilladt at: oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
Avatar billede anders-s Nybegynder
01. september 2003 - 21:02 #2
Ja ok. Hr. John Stigers fra Strynøgade. Det er forstået men, jeg syntes det er en dårlig regel.

Jeg har f.eks. ikke tålmodighed og heller ikke tid til at vente 7 dag.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. september 2003 - 21:05 #3
anders-s> hvor jeg bor kommer ikke sagen ved. Eksperten har regler der skal følges. reglenmed at vente 7 dage blev til da eksperten ellers ville blive overfyldt for hurtigt med div. spørgsmål. Kan du ikke følge denne simple regel, ja så burde du måske finde dig et andet forum.
Avatar billede anders-s Nybegynder
01. september 2003 - 21:08 #4
jo selvfølgelig forstår jeg det.

Men man får =0 svar når spørgsmålet ryger om på de længere sider.

Og når man så alligevel har lukket spørgsmålet??? så kan man jo ikke de det.

:-)
Avatar billede tobias28 Praktikant
01. september 2003 - 22:13 #5
og så burde du nok lukke det nu... ;-)
Avatar billede anders-s Nybegynder
02. september 2003 - 08:30 #6
ok lukker her.........