Avatar billede droopy Nybegynder
04. september 2003 - 08:12 Der er 1 løsning

SNMP melder fejl

Hej Eksperter

Jeg sidder her og arbejder lidt med noget snmp på vores netværk. Igår virkede det fint men her til morgen virker det ikke mere.

Når man i konsolen på linux skriver

snmpwalk -v 1 -c public 10.95.8.85 system

Så skriver den fejlen

snmpwalk: relocation error: /usr/local/lib/libnetsnmp.so.5: undefined symbol: SSLeay.

Hvad betyder den fejl og hvad kommer den af?

-DroopY
Avatar billede droopy Nybegynder
04. september 2003 - 08:49 #1
Har fundet en fejl.

Når der logges ind som root direkte på maskinen kommer fejlen. Men logges der ind med en anden bruger først og så su til root så kommer fejlen ikke.

-DroopY