Avatar billede the_bma_man Nybegynder
10. september 2003 - 14:57 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

IIS på XP-Pro

Hejsa.

Har lige installeret en XP-pro på en bærbar.
Dertil IIS'en.

Kan det være rigtigt, at jeg ikke på denne platform kan oprette flere sites?

Jeg kan simpelthen ikke vælge New->Website. Jeg kan lave et nyt frontpageweb under default webbet - men det er jo ikke helt det samme :-)
Avatar billede snowball Novice
10. september 2003 - 15:00 #1
Du skal bruge Server udgaven af Windows for at kunne oprette flere web sites.

Snowball
Avatar billede riversen Nybegynder
10. september 2003 - 15:03 #2
ja, det er helt korrekt...

hvis du har brug for det, så brug apache. Der er der heller ikke en begrænsning på 10 brugere mig bekendt.
Avatar billede the_bma_man Nybegynder
10. september 2003 - 15:08 #3
Hmm, mente nu ellers at man skulle kunne det.
I lagde godt mærke til at jeg skrev XP PRO ??

Havde ellers hørt at man ikke kan på XP Home - og det (blandt andet) er een af grundene til at købe PRO i stedet for HOME udgaven.

Men jeg har måske bare "hældt pengene i vasken" så???
Avatar billede riversen Nybegynder
10. september 2003 - 15:11 #4
du kan ikke køre iis med home...iis er med pro, men ikke med muligheden for flere websites. Ja, du har hældt penge i vasken, hvis ikke du vil bruge apache
Avatar billede the_bma_man Nybegynder
10. september 2003 - 15:50 #5
Hmm riversen - smider du lige et svar.
Så kan I dele pointene (hvis ikke snowball brokker sig alt for højlydt :-))
Avatar billede snowball Novice
10. september 2003 - 15:51 #6
Helt i orden.

Snowball
Avatar billede the_bma_man Nybegynder
10. september 2003 - 23:01 #7
Smider du et svar, riversen??
Avatar billede riversen Nybegynder
11. september 2003 - 08:43 #8
ok
Avatar billede the_bma_man Nybegynder
26. september 2003 - 18:50 #9
Undskyld forsinkelsen ...