problemer med at joine på gamespy
når jeg vil joine fx heroes 3, på gamespy kommer der en besked frem på skærmen efter ca 3 min.sorry, there was an error connecting to that session. pleas tey again.
nogle der kender gamespy eller kan hjælpe så jeg kan spille på gamespy.?
