Avatar billede aceventura Nybegynder
14. september 2003 - 23:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

X-box til surf?

Overvejer meget kraftigt at investere i en X-box, men det kommer til at være istedet for min Pc.. Kan man(evt med diverse modificeringer)surfe med X-boxen, eller er det noget der ligger langt ude i fremtiden?
Avatar billede googolplex Novice
15. september 2003 - 00:02 #1
Det ligger nok et godt stykke tid ude i fremtiden !!!!!
Avatar billede game_tracker Nybegynder
15. september 2003 - 00:02 #2
tjo du kunne lave den om til en linux box
Avatar billede aceventura Nybegynder
15. september 2003 - 02:25 #3
Linux box? Nogen links til det? Det ville udløse point hvis det er til at overskue:p
Avatar billede googolplex Novice
15. september 2003 - 16:46 #4
Jeg tror ikke du skal tage overstående seriøst, der kommer til at gå lang tid før du kan surfe med den !! Hvis du laver om på boksen, skal du heller ikke regne med du kan bruge den til Xbox Live osv.

Jeg vil IKKE anbefale dig at købe en Xbox til andet end konsolspil...
Avatar billede game_tracker Nybegynder
16. september 2003 - 12:03 #5
hvis du skal købe noget syntes jeg det skulle være en ps2 (min er online :)
Avatar billede googolplex Novice
16. september 2003 - 20:09 #6
PS2 ? Det vil jeg fraråde, Xboxen er langt overlegen :P
Avatar billede aceventura Nybegynder
27. oktober 2003 - 01:29 #7
SÅ:p