Avatar billede troev Nybegynder
19. september 2003 - 20:08 Der er 1 løsning

Få kontakt

Jeg vil finde koden til min telefon (ericsson r600), men selvom jeg har et datakabel + det software som skulle være nødvendigt, kan jeg ikke engang få kontakt til telefonen. Det  er som om den slet ikke er sluttet til?
Har jeg brug for ekstra hardware eller skal der indstilles noget? jeg bruger windows 2000
Avatar billede troev Nybegynder
04. oktober 2003 - 12:34 #1
har løst problemet. fik en mand i viborg til at låse den op for mig.