Avatar billede Syska Mester
23. september 2003 - 09:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Apache incl webinterface

Hey folk og andre skabninger der holder til på www.exp.dk

Jeg er ikke helt klar over hvad jeg kategori jeg skulle smide mit spm i så indtil vidre prøver jeg om jeg kan få svar på det her, ellers må jeg jo prøve andre steder....

Jeg vil gerne prøve at lege lidt med min OpenBSD + Apache server, og så enten php eller perl til at kunne starte og stoppe andre programmer der kører på min server, som postgresql, mysql, snmpd, mrtg, symon, symux, og mange andre ting, men hvad bedst, og er der eventuelt nogen der har prøvet at lave noget ligende, jeg ved godt at der findes nogen, men jeg vil gerne prøve at lave mit eget da det jo altid er sjovere.....

Nogen der har nogen guides til perl hvis det da altså skal laves i perl, da jeg er forholdvis ny der??

eller findes der andre sprog der måske er mere velegnet til formålet....

// Mikael
Avatar billede barlach Nybegynder
31. oktober 2003 - 12:59 #1
mon ikke det er noget a la det her du søger...
http://www.webmin.com
Avatar billede Syska Mester
09. juli 2004 - 18:06 #2
lukker