Avatar billede gassefong Nybegynder
30. september 2003 - 21:53 Der er 4 kommentarer

I/O Error ved opkald til anden Skype bruger

Jeg har fået installeret programmet skype. Det virker fint til nogle computere og vi kan fint kommunikere med hinanden. Men ved andre computere får jeg beskeden I/O error når jeg ringer op til dem og de svarer. Jeg har mikrofon tilsluttet. Kan det være at de får denne error fordi de evt. ikke har sat deres mikrofon op, eller slet ikke har nogen. Jeg kan godt kalde op til dem men forbindelsen bliver afbrudt når de tager den pga. denne error.

Hilsen Carsten
Avatar billede kenp Novice
30. september 2003 - 21:54 #1
Dem du får fejl ved skulel vel ikke bruge win98 eller ME så vil du nemlig opleve fejlen ofte.
Avatar billede halifax Nybegynder
30. september 2003 - 22:19 #2
Hmm.... Skype kræver w2k eller XP. - Så fejlen vil være ofte ved 98/ME. Nå, spøg til side kemp.  :)

De pågældende brugere kan have deres mikrofon deaktiveret. I lydstyrke kontrolpanelet.
Avatar billede kenp Novice
01. oktober 2003 - 08:28 #3
men den virker hver anden gagn på min win98 ;) så bagefter for jeg den IO fejl så det var derfor jeg sagde det.
Avatar billede snuppy2002 Nybegynder
03. oktober 2003 - 14:28 #4
hejsa jeg har os samme problem, og jeg har xp pro og det har flere af mine venner oz som jeg ringer til, jeg får oz andre fejl såsom 40-50 popups med fejlmed. jeg tror problemet ligger i at det kun er en beta version og at programmet ikke er helt færdig i nu.
mvh. rené