Avatar billede gassefong Nybegynder
03. oktober 2003 - 23:42 Der er 3 kommentarer

Picophone kan ikke finde modtager i udlandet

Jeg har lige installeret Picophone på min computer istedet for Skype.Jeg gjorde det af den grund at dem som jeg skal snakke med kun har W98, og der virker Skype som bekendt ikke.
Nu har jeg så imidlertidigt fået problemer med Picophone. Jeg skal kommunikere med nogle nede fra schweitz. De har også installeret Picophone. Når jeg så taster deres IP ind og kalder dem op, får jeg at vide at de ikke svarer, og tilsvarende hvis de taster min ind.
Jeg har TDC Webspeed med 2 ip adresser, da jeg har 2 computere koblet til modemet. De har prøvet begge ip adresser.Der skal vel ikke nogen kode forand for at komme i komtakt med udlandet...... eller.... Jeg er ved at være desperat forintet har virket indtil nu, og oico virker som en rigtigt godt program, blot ikke så brugervenligt som Skype...
Avatar billede spontek Nybegynder
04. oktober 2003 - 00:13 #1
Har du overhovedet fået det til at virke (altså har du gennemført en telefonsamtale)?

PS: Hvem har dog så gammelt software installeret?
Avatar billede gassefong Nybegynder
04. oktober 2003 - 01:01 #2
Nej. Jeg har ikke fået det til at virke med den pågældende software. Det er desuden også irelevant hvem der har en gammel software installeret. Picophone retter sig vist ikke efter det, så vidt jeg er orinteret. Det er kun Skype der gør det.
Avatar billede spontek Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:35 #3
Jeg skal gerne forklarer dig om gammelt software hvis du laver et 60 P spørgsmål. Det er omfattende svar.