Avatar billede pyha Nybegynder
06. oktober 2003 - 13:33 Der er 2 kommentarer

Anti Nigeriabrev - svargenerator

Se evt. : http://www.sevaj.dk/digt/digt.htm

Er der nogen der kan lave noget i den stil, mhp. at generere autosvar til div. "Nigeriamails".

Det kan både være vrøvlesvar og mere "alvorlige" svar.
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. oktober 2003 - 13:51 #1
Jeg har en mailfstormer, der er et lille program der bruges til at stressteste mail servere med. Du kan vedhæfte en mail, og så sætte den til at sende ig en og igen.

Det er længe siden jeg har anvendt det, så jeg kan ikke huske hvor meget der kan konfigureres.

To ting du bør være opkærksom på. Dels din egen udbyder og forhold til dansk spam lovgivning hvis du pludselig udsender 20.000 mails i løbet af kort til. Deterjo heller ikke tilladt at spamme spammere. Dels at du let risikere at disse Nigeriamails har filtre på, der f.eks. fjerner vedhæftede filer eller at de simpelthen ender i et huld ud i ingen ting
Avatar billede pyha Nybegynder
06. oktober 2003 - 13:57 #2
ja... jeg havde nu bare forestillet mig at "tage pis" på afsenderne ved at svare dem med noget vrøvl... altså at spilde deres tid.
Jeg havde ikke tænkt mig at mailbobme dem.