Avatar billede greek Nybegynder
07. oktober 2003 - 20:59 Der er 7 kommentarer

Bærbar går ned

Her den seneste uge har jeg haft mange problemmer med min bærbare computer... Hver gang jeg fik den startet gik der mellem 5-10min. så gik den kold, hvorefter den automatisk genstartede. Samtidig gik system32 helt i skyerne, når jeg kiggede på processer i joblisten. Jeg valgte derefter at reinstallere computeren. Den går ikke kold mere, udover når jeg spiller spil F.eks. Risk 2, online java spil osv. Tror at det kunne være virus, men hvem ved? Håber da at i gør.

Løsning=???
Avatar billede lassebm Nybegynder
07. oktober 2003 - 21:04 #1
lukker den stadig ned... ??

Fordi det lyder som om du har blaster, eller har haft....
Avatar billede lassebm Nybegynder
07. oktober 2003 - 21:04 #2
du kan prøve at hente dette tool til at kontrollere for blster
http://www.virus112.dk/w32blasterremoval.exe
Avatar billede greek Nybegynder
07. oktober 2003 - 21:05 #3
Ja når jeg spiller spil så går den ned, men ellers ikke!
Avatar billede greek Nybegynder
07. oktober 2003 - 21:06 #4
No virus was found on your system!
Avatar billede greek Nybegynder
07. oktober 2003 - 21:14 #5
Andre gode bud??? Går stadig kold nå jeg spiller diverse spil! Men ikke når jeg surfer på nettet osv.!
Avatar billede 5floor Nybegynder
07. oktober 2003 - 22:03 #6
Hej Greek.
Det lyder meget som om et Blaster-attack. Måske du skulle overveje en komplet formatering i stedet for reinstall?

Hvis ikke virus:
Sker det udelukkende når du gamer?
Hvad hvis du "blot" arbejder på den i længere tid ad gangen?

- strømforsyningsfejl?
- fejl på grafikkort?

Hvilken bærbar er det?

Mads
Avatar billede greek Nybegynder
08. oktober 2003 - 18:35 #7
Jeg har tjekket for blaster og har norton installeret + zonearlam! Jeg har formatteret den, ikke blot reinstalleret. Men da den formaterede missede den omkring 2mb, jeg formaterede igen og det samme skete! Kan det have indflydelse?

Min com er en F.S amilo (d) 6800