Avatar billede motu Nybegynder
12. oktober 2003 - 23:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kommende uddannelse.

jeg er som mange andre fanget af en interesse som går udpå at designe og udvikle hjemmesider. Jeg er efter min egen og dem som har set disse designs også god til det.

Jeg har påtænkt mig at begynde på uddannelse (jeg er pt elektriker) hvor jeg ville kunne forbedre og finpudse mine evner, så jeg vil høre jer hvilken uddannelse der ville være god. Elementer som jeg bruger er Photoshop,3d,illustrator,flash. Ydermere programmerer jeg i php,sql,javascript og xml.

Hvilken uddannelse dækker de elementer godt ?.
Avatar billede kxrider Nybegynder
12. oktober 2003 - 23:53 #1
Multimedie designer  kunne være et godt forslag. (mener jeg det hedder) :D
Avatar billede theprofessor Nybegynder
13. oktober 2003 - 13:56 #2
multimedia designer er død!! Arbejdsløsheden er over 90%!!

Hvis du er elektriker, kan jeg anbefale du kigge på datamekaniker udd. (hos metal faghøjskolen), IT overbygning til elektroniktekniker udd, el. evtl. datamatiker og enkeltfagskurser hos bl.a. Niels Brock ("@ventures som fjernundervisning)eller din lokale EDB-skole (handelsskole)