Avatar billede aceventura Nybegynder
13. oktober 2003 - 20:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

MaxBlast Bootable Cd

Nogen der har sådan, fra en hdd bundle eller noget,
som kan sende et image af den til mig?
Avatar billede aceventura Nybegynder
13. oktober 2003 - 20:44 #1
Icq: 241443822
Msn: bidetus@hotmail.com
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. oktober 2003 - 20:50 #2
Avatar billede aceventura Nybegynder
13. oktober 2003 - 20:51 #3
YAY!!! Har ledt og ledt... Du har nok reddet min aften:p
Avatar billede aceventura Nybegynder
13. oktober 2003 - 20:53 #4
Smid svar og pointene er dine=)
Fatter jeg hat af, har søgt på google de første 40 gange med forskellige ord, men har fundet nada! Men du skal have tak for det.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. oktober 2003 - 20:55 #5
fantastisk hvad man kan finde efter 5min søgning på producentens hjemmeside ;o)

btw. du bør måske lige gennemlæst reglerne engang ;o)
http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede aceventura Nybegynder
13. oktober 2003 - 20:56 #6
Tro mig, jeg HAR ledt efter den på Maxtors side.. Men sådan er det jo engang imellem:/
Har læst reglerne, hvad har jeg misset?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. oktober 2003 - 21:02 #7
Takker for Pointz! ;o)

jeg fandt programmet ved at søge på software
http://search.atomz.com/search/?sp-k=&sp-a=sp1000b34b&sp-f=iso-8859-1&sp-q=software
valgte det først link og ude til venstre er der en der heddder software downloades og resten er lige til at gætte ;o)

Det med at løsning skal være tilgænglig for alle *dvs. løsning send via mail, icq godtages ikke, med mindre det lægges op så alle kan downloade det frit*
Avatar billede aceventura Nybegynder
13. oktober 2003 - 21:03 #8
Oh, det var bare så jeg ikke missede et svar... Ikke andet..