Avatar billede resist Nybegynder
14. oktober 2003 - 17:54 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Problem med onboard lydkort

Jeg har netop købt ny computer med et MSI 865PE NEO2-FIS2R bundkort. Mit kabinet har frontudtag for høretelefoner, og her fungerer lyden udmærket, men når jeg sætter højtalerne til bagpå computeren, siger de ikke en lyd (jeg har prøvet alle lydudgange)
Jeg har opdateret til den nyeste driver (til XP), men dette hjalp heller ikke. Derudover mener jeg, jeg har forsøgt alle indstillinger for lyd - uden held.
Er der en klog sjæl, der kan hjælpe mig med at få lyd ud af mine højtalereudgange på bagsiden af kabinettet. Hvis I har brug for flere informationer om computeren, siger I bare til.
Avatar billede peet-49 Novice
14. oktober 2003 - 18:28 #1
Du kan ikke bruge begge udgange samtidig, det er enten eller.
Avatar billede resist Nybegynder
14. oktober 2003 - 21:01 #2
Lukker spørgsmålet, har haft dyret åbnet, og tænk, et kabel var "hoppet af".
Avatar billede peet-49 Novice
14. oktober 2003 - 21:03 #3
OK, men takker alligevel for point.
Avatar billede fromsej Praktikant
14. oktober 2003 - 21:03 #4
*LOOL*