Avatar billede cbj-dk Nybegynder
14. oktober 2003 - 22:45 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Søger grafiker og webdesigner (eller en der kan begge dele)

Som overskriften fortæller, søger vi en grafiker og en webdesigner (eller en som kan begge dele :P), til et fritidsprojekt..
BEMÆRK: Det er et ulønnet fritidsprojekt, og bliver kun lavet som en sjov interesse, og en reference man kan bruge senere hen...

Projektet er et GRATIS dansk auktions sted, online. Navnet er ikke 100% fastlagt endnu, så hvis du har forslag til dette, er du også velkommen til det.. Hvis du vil høre nærmere om det, kan du sende mig en mail på christian@N-club.dk da det er spild af plads/tid at skrive det hele her.

Arbejdet vil bestå i at lave et design til siden, som skal kunne ses i 800*600, såvel som de store xxxx*xxxx. Det skal virke i stortset alle browsere, så både *nix og windåze brugere kan se det..
Som webdesigner skal du kunne kode VALID xhtml 1.1, og VALID css 2. Koden skal være overskuelig, og vi (programmører) skal kunne rette i det, og overskue koden..
Som grafiker skal du kunne lave logo, som en slags "grafisk profil" for sitet, skal der selvfølgelig være et logo der siger spar 2! (Nej, ikke de der klamme cs paste logoer, men et simpelt et som giver identitet..) Du skal kunne lave ikoner, som ligeledes også er flotte, og matcher sidens design. Sidst men ikke mindst skal du kunne lave bannere, så vi kan få noget reklame på andre sites.. Specielt disse bannere er vigtige, da vi vil blive mest kendt gennem andre sites / partnere..

Ligemeget hvad du har lyst til at deltage som, skal du også opfylde disse krav:
- Projektet er kun et fritids projekt, og derfor ikke noget du behøver knokle røven ud af bukserne for.. MEN vi forventer du er seriøs, og gør en indsats..
- Du skal kunne samarbejde med resten, så vi får det mest optimale design / grafik..
- Du skal ikke forvente nogensinde at tjene noget på det.. Hvis der bliver tjent noget på sitet, vil det gå direkte til reklame / server...
- Du skal have nogle referencer som vi kan se, og det ville være godt hvis du havde prøvet at være med i et lign. projekt før..
- Være en del online, så du ofte kan kontaktes.
- Og så bare være positiv for ideen, og prøve at skabe den best mulige stemning - sådan når vi trodsalt længst ;)

Det tror jeg var det hele ;)
Jeg kan kontaktes på:
Mail: christian@N-club.dk
MSNM: christian@N-club.dk
Jabber: N-link@jabbernet.dk

PS: Hvis du er blevet "fanget" af ideen, kan vi også godt andre forskellige folk.. Programmører (Selve systemet vil blive kodet i php+mysql..), folk der bare er gode til at komme med ideer og holde siden ren for "snydere", osv. Skriv en mail, og så kan vi sikkert finde ud af noget..

PPS: Vi søger også enhver form for "sponsor-host", f.eks. hostning på en min. 512kbit upload linie, så siden ikke bliver for sløv..

Der ønskes kun relevante svar på spørgsmålet, ikke nogle "Det lyder som et skodprojekt", "det er en dum ide i har fået" osv...
Avatar billede cbj-dk Nybegynder
14. oktober 2003 - 22:55 #1
Desuden må der gerne bruges javascript til designet - bare det funker ordentligt! ;)
Avatar billede cbj-dk Nybegynder
15. oktober 2003 - 01:14 #2
Well, nu er det ikke engang 100% sikkert at projektet bliver til noget.. Men i er velkommen til at skrive alligevel! ;)
Avatar billede vbcoder Nybegynder
15. oktober 2003 - 16:30 #4
kunne da godt bidrage med hosting - kontakt via www.visualcoder.dk
Avatar billede cbj-dk Nybegynder
16. oktober 2003 - 04:35 #5
Motu, har du evt. en im klient? (msn, icq, jabber, whatever..) Eller irc? Eller noget, så vi lige kan få snakket om det :P
Avatar billede cbj-dk Nybegynder
16. oktober 2003 - 04:42 #6
vbcoder >> Det ser ud somom der er en fejl i din email sender fra din side.. Kan du evt. lige skrive din email her, eller skrive en besked til christian@N-club.dk..

På forhånd tak ;)
Avatar billede cbj-dk Nybegynder
18. oktober 2003 - 01:03 #7
PS: Der søges stadig programmører(e) som kan php + mysql, og har god erfaring.. + en grafiker? (motu, svar nu! ;))
Avatar billede walfi Nybegynder
24. oktober 2003 - 18:45 #8
Ville godt men arbejder for rivalen, så jeg må ikke :(
Avatar billede cbj-dk Nybegynder
24. oktober 2003 - 23:43 #9
Qxl? hehe.. Helt iorden :P
Btw., lukker lige tråden da projektet er droppet indtil videre, pga. manglende interesse, og manglende tid ;)

(I er stadig velkommen til at kontakte mig på christian@N-club.dk hvis projektet har jeres interesse.. Motu -> Skriv hvis du stadig er interesseret... :P)
Avatar billede cbj-dk Nybegynder
07. november 2003 - 22:37 #10
Motu -> Efter jeg har formateret min computer, er jeg kommet til at slette alle mine mails.. Kan du ikke lige skrive igen? ;) Tak ;)