Avatar billede lousko Nybegynder
17. oktober 2003 - 12:39 Der er 1 kommentar

opsætning af faktura

C5 Light

Da jeg allerede har fået slettet en "C5Faktura" fordi jeg på siden havde læst at kan kunne gå ind i slet/REP og slette en faktura man selv havde gemt, hvis man ikke var tilfreds, og den dermed slettede det hele *hmmmm*, vil jeg ikke lave fejl i den nye jeg har været nødt til at hente ( og bruge en af mine dyrebare muligheder for at hente et layout :o( )

Jeg har derfor brug for hjælp!

Når jeg selv rykker rundt på teksten, f.eks. firma adresse forsvinder det lille grønne "-tegn, og det er herefter muliget at få det til at stå lige med de andre oplysninger?! Er der en speciel funktion man skal bruge? Jeg kan se at der under F10 er en masse muligheder for at rette til, men kan ikke rigtig finde det jeg skal brug.

Er det evt. muligt selv at indsætte disse små "-tegn o.lig, så man "bare" kan rykke rundt?

Håber på hjælp, da vi er gået meget i stå. Tak

Med venlig hilsen

Louise
Avatar billede briann Nybegynder
28. oktober 2003 - 01:05 #1
Du kan få hjælp ved at købe en lille bog af Britt Malka (ikke så forfærdeligt dyr) eller ved at kigge på hendes hjemmeside:
http://www.supermalka.dk/pilot/concorde18/faktura/fak.html

Der står ikke så forfærdeligt meget mere i bogen.