Avatar billede kado Nybegynder
17. oktober 2003 - 14:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pludselig giver Corel Draw 10 kun mulighed for at skrive eet ord

OS XP home og Corel Draw 10
Hvergang jeg vælger tekstværktøjet klikker på siden og begynder at skrive, sker følgende:
1. Corel bipper ved hvert tastetryk
2. Ved brug af space flytter værktøjet sig fra Tekst til Pil og teksten bliver selvfølgelig markeret, som om jeg skal til at flytte den.
3. Jeg kan altså aldrig bruge space, medmindre jeg bruger redigeringsvinduet til tekst.
4. Der er ikke foretaget nogen former for ændringer i Corels indstillinger.
5. Det er muligt jeg har ramt en eller anden genvej som har forårsaget problemet ,men i så fald - hvilken.
/kado
Avatar billede pillpopper Nybegynder
19. november 2003 - 21:43 #1
hej Kado jeg kan anbefalde et link hvor du skal t6ilmelde dig som bruger og derved osse få de nyste virus advarelser ca.5-7 dage før alle andre i Danmark som levere dem. men derinde kan du stille det spørgsmål da jeg er dig svar skyldig men jeg kender ham der har siden en smugle og jeg ved at han altid hjælper med alt borset fra MAC OS da han ikke kender noget til dette..
Og når du er tilmeldt så kan du stille det spørgsmål i Deres forum..??´´ hvad siger du til dette var det noget??
M.v.h-Pillpopper
P.s- hvis du ikke har set det så har jeg skrevet en undskyldning til dig ang. min opførelse første gang..!
Avatar billede kado Nybegynder
20. januar 2004 - 15:32 #2
Lukker, problemet er endnu ikke løst
Avatar billede kado Nybegynder
20. januar 2004 - 15:36 #3
Igen