Avatar billede cft3582 Nybegynder
20. oktober 2003 - 17:39 Der er 7 kommentarer

vindue i outlook XP slås fra

hvordan slår jeg det vindue fra der kommer op hver gang jeg modtager mails.
det lyder sådan her
vil du læse dine mails nu
JA  NEJ
Avatar billede bartfreak Nybegynder
20. oktober 2003 - 17:47 #1
prøv at skrive msconfig i kør..og fjen det der..?
Avatar billede justme Nybegynder
20. oktober 2003 - 17:48 #2
Funktioner->Indstillinger->Fanebladet "Indstillinger"-> klik på "E-mail Indstillinger"->Fjern afkrydsningen fra "Vis en besked ved modtagelse af ny post"
Avatar billede bartfreak Nybegynder
20. oktober 2003 - 20:04 #3
hvad med at skrive lidt.?????
du kan jo skrive hvorfor du afviser..??????????

ved du hvordan du bruger "msconfig"..??
http://www.answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist.htm
Avatar billede justme Nybegynder
21. oktober 2003 - 13:12 #4
ik' for noget bartfreak, men hvordan har du tænkt dig, "jv. min tidligere kommentar", at gøre dette i dos? Det er jo en funktion indbygget i Outlook, med mindre jeg altså har misforstået spørgsmålet fra starten...
...Om ikke andet kunne det være jeg blev klogere...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
21. oktober 2003 - 13:31 #5
i dos..msconfig er ikke i dos..det er blot der alle programmer der starter med pcén, kan slås fra.??
Avatar billede justme Nybegynder
21. oktober 2003 - 13:39 #6
ups det havde jeg overset, jeg kom kun så langt som "ved du hvordan du bruger ms...". Jeg åbner øjene lidt mere næste gang. Spørgsmålet fra min side, er dog stadigvæk det samme... ???
Avatar billede codpiece Nybegynder
22. oktober 2003 - 09:53 #7
Funktioner -> Indstillinger -> E-mail-indstillinger -> fjern hakket i "Vis besked  ved modtagelse af ny post"